וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח תייר לפני 13 שנה - וייצא בקרוב לחופשי

איילה חננאל

11.10.2010 / 21:11

ועדת השחרורים של השב”ס החליטה לקצר בשליש את עונשו של דניאל עוקב, שרצח ב-1997 תייר בריטי בערבה. אם נציגי היועץ המשפטי לממשלה לא יערערו, עוקב ייצא לחופשי בתוך שבועות

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר החליטה היום (שני) לקצר בשליש את עונשו של דניאל עוקב, שהורשע ברצח תייר בריטי ובפציעתה של חברתו ב-1997 ונידון ל-20 שנות מאסר. לפיכך, הוא עתיד להשתחרר מהכלא בתוך שבועות. עם זאת, עיכבה הוועדה בשבוע את ביצוע ההחלטה כדי לאפשר לנציגי היועץ המשפטי לממשלה לערער עליה.

אבי עמירם, עורך דינו של עוקב, אמר בתגובה כי "החלטת הוועדה הינה שקולה ומדודה. הוועדה ניהלה שלושה דיונים בעניין זה והזמינה דו"ח מהפסיכיאטר הראשי של שב"ס שהגיע למסקנה חד משמעית שעוקב לא מסוכן לעצמו ולסובבים אותו. הוועדה הורתה לכל הגורמים המקצועיים, בהם הרשות לשיקום האסיר, לעקוב אחר דניאל עוקב עם שחרורו מהכלא".

עוקב, הורשע ברצח התייר הבריטי ג'פרי הנטר ובפציעת חברתו שרלוט גיב באוגוסט 1997. הוא ירה בשניים בעת שהסיע אותם במכוניתו כטרמפיסטים בכביש מאילת למצפה רמון - ונתפס תשעה ימים לאחר מכן. עוקב

הוא נשלח ל-20 שנות מאסר, לאחר שירה בשניים בעת שהסיע אותם במכוניתו כטרמפיסטים בכביש מאילת למצפה רמון. הוא נתפס תשעה ימים לאחר הרצח, אך טען שאינו זוכר כי ירה בהם. הוא נידון ל-20 שנות מאסר ולא למאסר עולם בשל אחריות מופחתת שנקבעה לו, מכיוון שסבל מבעיות נפשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully