וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בילדה עם פיגור שכלי

איילה חננאל

11.10.2010 / 20:27

תושב ראש העין מואשם שבמהלך חג הסוכות ביצע מעשים מגונים בילדה בת 12 הסובלת מפיגור שכלי. המשטרה מותחת ביקורת על העובדה שעד עתה הוטל צו איסור פרסום על הפרשה

תושב ראש העין מואשם בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 12 הסובלת מפיגור שכלי. על הפרשה הוטל עד עתה צו איסור פרסום אשר בוטל אתמול (ראשון) עם הגשת כתב האישום נגד האיש, נצח נצחוני בן 42. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של נצחוני עד תום ההליכים נגדו.

מכתב האישום שהוגש נגד נצחוני עולה כי במהלך חג הסוכות ביצע בילדה מעשים מגונים, בזמן שאביה היה חולה ושכב בחדרו ואמה לא היתה בבית. המעשים בוצעו למרות תחינותיה של הילדה שיחדול ממעשיו. נצחוני נעצר ביום ראשון שעבר, בעקבות תלונה שהגישה אמה של הילדה,שסיפרה כי דובבה את בתה לאחר שהבחינה בהתנהגות חשודה מצדה. מעצרו של נצחוני הוארך מאז פעמיים וכן הוטל צו איסור פרסום על החקירה.

גורמים במרחב השרון מתחו ביקורת על החלטת בית המשפט להוציא צו איסור פרסום על החקירה. זאת למרות שהחוק במילא אוסר את פרסום זהות המתלוננת מעצם היותה קטינה. "בית המשפט בחר להגן על זהותו של נאשם בביצוע עבירות מין בקטינה חסרת ישע והעדיף בכך את אינטרס הנאשם מאשר את אינטרס הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully