וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי לבעל מועדון שנתפס מעשן סמים

איילה חננאל

11.10.2010 / 19:17

בעל מועדון לילה בהרצליה נידון לחמישה חודשי מאסר על תנאי, לאחר שנתפס במשרדו בעודו מסניף סמים באמצעות שטר של 200 שקל. הנחמה: ביהמ"ש הורה למשטרה להחזיר לידיו את השטר

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שני) חמישה חודשי מאסר על תנאי על בעל מועדון לילה בהרצליה שהורשע במסגרת עסקת טיעון בהחזקת סמים ובשימוש בהם. בנוסף, הוטל עליו קנס בגובה אלף שקלים, ונפסל רישיון הנהיגה שלו. עם זאת, על פי הנחיית בית המשפט, בעל המועדון יזכה לקבל בחזרה מהמשטרה שטר של מאתיים שקלים ששימש אותו להסנפת סמים בעת שנתפס.

בכתב האישום שהוגש נגד בעל המועדון נאמר, כי בליל הסילבסטר לפני כשנתיים הוא נתפס "כשבידיו ועל גופו כמות סמים מסחרית ולא לצריכה עצמית מסוגים שונים". בחזקתו של האיש נתפסו שבע יחידות של אקסטזי, שתי יחידות של 'חגיגת', כשלושה גרמים של חשיש ופחות מגרם של קוקאין. בכתב האישום נטען, כי "הסמים נתפסו כאשר הגיעו שוטרים לבצע ביקורת שגרתית במועדון לקראת ערב הסילבסטר, והנאשם נתפס על חם כאשר החל להסניף את הסמים שהיו בחזקתו במשרדו במועדון".

בדיון שנערך היום בבית המשפט טען פרקליטו של בעל המועדון, עורך הדין מירון רוזנטל, כי "חלק מהסמים שנתפסו, כגון כדורי ה'חגיגת', לא הופיעו באותה עת "בפקודת הסמים" וכי לבעל המועדון, "שהינו חסר עבר פלילי, לא נערך שימוע כנדרש על פי חוק טרם הגשת כתב האישום". בעקבות טענותיו של עורך הדין, הסכימה התביעה להסדר טיעון מקל במסגרתו הורשע בעל המועדון בהחזקת סם לצריכה עצמית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully