וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: יושמדו מכונות הימורים שנתפסו ע"י המשטרה

קובי מנדל

11.10.2010 / 17:42

בניגוד להחלטת בית משפט השלום, שהורה להשיב לבעליו ציוד שנתפס בפשיטה משטרתית על בתי הימורים, קבע בית המשפט המחוזי כי יש להשמידו

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע היום (שני) בהחלטה תקדימית, כי ציוד שנתפס במהלך פשיטת המשטרה על מקומות בהם התנהלו הימורים בלתי חוקיים לא יוחזר לבעליו - ויושמד. הדבר עלה בדיון שנערך בערר שהגישה המשטרה על החלטת בית משפט השלום בחיפה, להשיב לבעליהם שישה כונני מחשב, מקלדת, מסכים וציוד נוסף, אשר על פי תיק החקירה שימשו להפעלת בתי הימורים.

גורם במשטרת מרחב חוף אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר בערר עקרוני שהגישה המשטרה, בעניין מוצגים שקשורים למשחקי מזל. עד כה היינו עדים להחלטות של בית משפט השלום להחזיר מוצגים אלו לבעליהם. כעת התבקשה החלטה עקרונית, שכן המשטרה נלחמת בתופעת משחקי המזל ומיגור התופעה, ואיננו מעוניינים כי יקרה מעשה 'הדלת המסתובבת', בה המוצגים שנתפסים חוזרים לשטח להפעלה מחודשת של מקומות הימורים".

בהחלטתו ציין השופט כמאל סעב, כי "ברי כי לא היה כל מקום להורות על החזרת רכוש ששימוש לביצוע העבירה, למי שטוען לבעלות גם אם היה אדם כזה. שגה בית משפט השלום כאשר דחה את הבקשה והורה על החזרת רכוש ששימש לעבירה... אני מורה על השמדת הרכוש כמבוקש".

במשטרת מרחב חוף הביעו קורת רוח רבה מההחלטה. "זו החלטה חשובה במאבק המתמשך של יחידות מרחב החוף בתופעת ההימורים האסורים וניהולם", ציין גורם משטרתי בכיר.

  • עוד באותו נושא:
  • הימורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully