וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הודיע: לא נעביר יותר מכתבים לשליט

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.10.2010 / 14:11

מחזיק "תיק שליט" בחמאס, הודיע כי הארגון לא יעביר יותר מכתבים לחייל החטוף. לדבריו, אין כל חדש במשא ומתן לשחרור שליט והנושא נמצא בהקפאה

חמאס לא יעביר יותר מכתבים לחייל החטוף גלעד שליט או ממנו – כך הבהיר היום (שני) מחזיק 'תיק שליט' בארגון, אוסמה אל-מזיני, בראיון לאתר "א-ריסאלה" השייך לחמאס. אל-מזיני הכחיש את הדיווחים לפיהם הצלב האדום העביר לגלעד שליט מכתבים מבני משפחתו באמרו כי כך מנסה ישראל להשיג מידע על שליט: "לאחר שלא הצליחה להשיג שום הישג ביטחוני או מודיעיני, היא מנסה להשיג מידע בדרכים אחרות".

לדברי אל-מזיני, אין כל חדש במשא ומתן לגיבוש עסקה: "אין חדש בנושא. התיק הזה מוקפא עד שישראל תיענה לדרישות ההומניטאריות והצודקות שהעלו הפלגים החמושים שמחזיקים בשליט". הוא אמר עוד כי השמועות על כך שחמאס העביר את שליט למקום אחר הן "פברוקים ובלוני ניסוי שבאמצעות הפרחתם מנסה ישראל לשים את חמאס תחת מיקרוסקופ".

"ישראל מנסה להשיב את חייליה במחיר הזול ביותר ומבלי לערוך עסקה לחילופי שבויים", אמר. בהתייחסו לדיווחים לפיהם המתווך הגרמני שב לעסוק בתיווך בין הצדדים ציין אל-מזיני כי "לאחר שנתניהו נסוג בו מהעסקה, החליטו הגרמנים להפסיק את פעילותם אולם לא הגיע מחליף במקומם. הוא גילה עוד כי נשיא צרפת ניקולא סרקוזי "נסוג אף הוא" מכוונתו לתווך בין הצדדים.

יואל שליט, אחיו של החייל החטוף, נפגש בחודש שעבר בז'נבה עם ביאטריס מאשבו רוגו, ראש מטה המבצעים של המזרח התיכון בצלב האדום. בפגישה נכחו גם בת זוגו של שליט ועורך הדין כלב מאיירס ממכון ירושלים לצדק. בפגישה מסר יואל שליט מכתב אישי שביקש להעביר לאחיו גלעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully