וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אם זוגתו בגלל צו מניעה

גלעד גרוסמן

11.10.2010 / 13:11

לביהמ"ש המחוזי בפ"ת הוגש כתב אישום בגין רצח נגד רומן שוורצמן, בן 62, תושב נתניה, המואשם כי דקר למוות את אמה של זוגתו ב-20 שנים האחרונות. הסיבה לרצח: הוצאת צו מניעה שאסר על הנאשם להיכנס לדירה אותה רכשו במשותף

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום בגין רצח נגד רומן שוורצמן, בן 62, תושב נתניה. על פי כתב האישום, התפתחה אצל שוורצמן שנאה עמוקה כלפי מי שהייתה זוגתו במשך כ-20 שנה, יבגניה אוסטרובסקי, וכלפי אמה, ליובוב אוסטרובסקי, לאחר שהשתיים הוציאו נגדו צו מניעה קבוע, האוסר עליו להיכנס לדירה אותה רכש במשותף עם יבגניה או להטריד אותן.

לפי כתב האישום, בפגישה אצל עו"ד סיכמו ביניהם יבגניה והנאשם על מכירת הדירה, אולם רק לאחר שתמצא דירה חלופית ליבגניה ולאמה המנוחה, בעוד כמספר חודשים, מה שעורר את זעמו של הנאשם. עוד צוין בכתב האישום כי לאחר ששב לביתו, גמלה בליבו ההחלטה לגרום למותה של זוגתו או של אמה, והוא יצא לעבר הדירה לאחר שהצטייד בסכין. לאחר שנכנס לדירה, מצא בה רק את אמה של זוגתו, ובעודם בסלון התפתח בינהם מאבק אלים אשר במהלכו דקר אותה שוורצמן מספר דקירות עם הסכין .

כתוצאה מן הדקירות, התמוטטה אוסטרובסקי על ריצפת הסלון. על מנת להסוות את מעשיו, גרר אותה שוורצמן כשהיא מדממת לחדר האמבטיה, החביא את הסכין במטבח וניקה את כתמי הדם שנותרו בדירה .

עוד עולה מכתב האישום, כי שכנים המתגוררים בסמוך שמעו את זעקות המנוחה והזעיקו את המשטרה. במשך 45 דקות, עד לבוא השוטרים, המתין הנאשם בדירה, אותה החשיך על מנת להסתיר נוכחותו - בעוד המנוחה מדממת למוות בחדר האמבטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully