וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא לבנון: נעצר סוכן שחיפש מידע על רון ארד

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.10.2010 / 11:42

לפי דיווח בעיתון "א-ספיר", צבא לבנון עצר באחרונה מספר סוכנים חדשים שריגלו לטובת ישראל. עוד נמסר בדיווח מפי מקורות פלסטינים, כי אחד הסוכנים התבקש על ידי המוסד, להעביר מידע אודות הנווט השבוי

צבא לבנון עצר מספר סוכנים חדשים שריגלו למען ישראל – כך דיווח הבוקר (שני) העיתון הלבנוני "א-ספיר". מקורות פלסטינים מסרו לעיתון כי אחד הסוכנים התבקש על ידי המוסד הישראלי להעביר מידע על הנווט השבוי רון ארד תמורת סכומי כסף גדולים. עוד דווח כי הסוכן היה בקשר עם מפעילו הישראלי בטלפון מאירופה ובאמצעות דואר אלקטרוני.

על פי הדיווחים, חברי רשת הריגול נחשפו החל מ-12 באוגוסט 2010, כשאחד מהם נעצר ומחקירתו עלה שריגל למען המודיעין הישראלי משנת 1996 תמורת משכורת חודשית. כשבועיים לאחר מכן נעצר חשוד נוסף בריגול, שהתבקש לאסוף מידע על גורלו של רון ארד. ב-30 בספטמבר נעצר חשוד נוסף שעל פי הדיווח הודה בחשדות נגדו.

בשנה וחצי האחרונות נעצרו כמאה לבנונים בחשד שריגלו למען המודיעין הישראלי. על חלקם הוטל עונש מוות וחלקם עדיין ממתין לגזר הדין. העצורים הם אנשי כוחות הביטחון לשעבר, בנקאים, עובדי חברות תקשורת ובכיר במפלגתו של הגנרל מישל עאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully