וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: "אמא טליבן" תרצה 4 שנות מאסר

11.10.2010 / 10:18

כשנה לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים גזר 4 שנות מאסר על תושבת בית שמש, שהורשעה בהתעללות בילדיה, דחה ביהמ"ש העליון את ערעורה והותיר על כנו את עונשה. במקביל נדחה גם ערעור הפרקליטות, שביקשה להחמיר את העונש

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט העליון דחה הבוקר (שני) את ערעור פרקליטיה של תושבת בית שמש שהורשעה בהתעללות בילדיה וזכתה לכינוי "אמא טליבן", להקלה בעונשה. כמו כן, נדחה גם ערעור הפרקליטות להחמרת העונש שנגזר על האישה - ארבע שנות מאסר.

פרקליטות המדינה ערערה בדצמבר האחרון על עונשה של האם, שהורשעה בהתעללות בשישה מתוך 12 ילדיה. בפרקליטות דרשו להחמיר עם האם ולגזור עליה עונש קשה יותר. הפרשה שבה מואשמים האם ובעלה, זכתה לכינוי "אמא טליבן" בעקבות מנהגיה של האם החרדית, שעוטה על גופה בגדים המונעים כמעט לחלוטין את חשיפת זהותה החיצונית.

בחודש נובמבר בשנת שעברה גזר בית המשפט המחוזי בירושלים על האם ארבע שנות מאסר. חצי שנת מאסר נגזרה גם על האב שהורשע בפרשה בהתעללות ובאי דיווח על התעללות.

האם, שעל פי עדויות הילדים התעללה בהם במשך 25 שנה, הורשעה בלפחות 25 עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות ובשלוש עבירות של התעללות. האב הורשע בלפחות 10 עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, בשלוש עבירות של התעללות ובשלוש עבירות של הפרת חובת דיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully