וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה חמסה: התינוקות שנולדו ב- 10.10.10

אריאל נוי

10.10.2010 / 21:16

היולדות בבית החולים קפלן והלל יפה עשו מאמצים עילאיים, ובסוף זה השתלם: הן ילדו ב-10.10.10. אחת היולדות: "בטוחה שהילד יהיה עשר"

כולם מחכים לתאריך הזה, מתפללים שהמים ירדו ברגע הנכון, והיילוד יזכה לכבוד הגדול: להיוולד ב- 10.10.10. שמונה נשים כבר הגשימו את החלום הזה היום במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. שתיים מהן הגדילו לעשות, והמתינו עם עד לשעה 10:00 בכדי להשלים את ההישג.

מימי וול-שרון מקיסריה והאלה עוויסאת מבקעה אל גרבייה הן שתיים מהמאושרות. למימי, בת ה- 30 מקיסריה, זו הלידה הראשונה. למרבה ההפתעה, היא לא התאמצה במיוחד בשביל זה, והכול קרה בלידה רגילה ומוצלחת של בן בריא במשקל 3.625 קילוגרם. לעומתה, להאלה, בת ה- 33 מבקעה אל גרבייה, זו הלידה הרביעית. היא אף הגדילה לעשות והמתינה עד לשעה 10:10 כדי ללדת בת שלישית במשקל 3.25 קילוגרם.

ד"ר חיים דוד, אחראי חדר לידה, שהיה נוכח בלידות של שתיהן, מציין כי בחדר הלידה מורגשת היום עליזות גדולה מהרגיל על כל תינוק שנולד, כי אכן מדובר בתאריך מיוחד במינו. עם זאת, הוא לא ראה נשים שביקשו להגיע במיוחד בתאריך זה. "מה שחשוב להן, וכמובן לנו", הוא אומר, "הוא בעיקר שהתינוקות יהיו בריאים והלידה תעבור בשלום".

מירי ארזואן, תושבת קריית גת, הייתה ראשונת היולדות. היא החלה את תהליך הלידה שתי דקות לפני חצות (23:58) וסיימה אותו בשעה 00:03. המיילדת רחל בינון בישרה למירי ויריב הנרגשים כי נולד להם תינוק בריא במשקל 2.75 ק"ג. לדבריה, "התאריך המשוער שלי הוא ה- 25 באוקטובר וממש התפללתי שאלד היום. הצירים החלו בשעה 14:30 בשבת וחשבנו שהלידה תהיה מהירה, אבל מסתבר שהצלחתי 'להחזיק' עד חצות..."

עוד אמרה ארזואן, כי "לקראת 23:45 אמרה לי המיילדת המקסימה רחל שאני מוכנה ללידה. ממש המתנתי רבע שעה , והמיילדת הייתה כל כך מתחשבת ולבבית, וליוותה אותנו לאורך כל התהליך. זהו תאריך מאוד מיוחד שיהיה קל לזכור. אני בטוחה שהוא יהיה ילד עשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully