וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטרים הנוקמים" ייפגשו עם אהרונוביץ'

קובי מנדל

10.10.2010 / 19:05

חמשת השוטרים מנהריה שהורשעו בהנחת מטענים בביתו של העבריין מיכאל מור, ייפגשו מחר עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. אחד השוטרים: "נספר לו את כל האמת על מה שהיה"

חמשת השוטרים מנהריה שהורשעו בהנחת מטענים בביתו של העבריין מיכאל מור בפרשה שנקראה "עבריינים במדים", ייפגשו מחר (שני) לבקשתם עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בלשכתו בירושלים, כך נודע לוואלה! חדשות.

השוטרים מתכוונים לבקש מהשר את הדו"ח שחיבר סגן מפכ"ל המשטרה, ניצב אילן פרנקו, בעקבות חשיפת מעשיהם. זאת כדי שממצאי הדו"ח יסייעו בידם בפנייתם לנשיא המדינה לקבלת חנינה. "אנו מתכוונים לספר לשר את כל האמת על כל מה שהיה בנהריה", אמר אחד השוטרים.

כמו כן, מתכוונים השוטרים לבקש מאהרונוביץ' לפעול למניעת פיטורם מהמשטרה, ושייחשבו כמי שיצאו לחופשה ללא תשלום. זאת כדי לא לחבל בסיכוייהם לשוב למשטרה אם יקבלו חנינה או לאחר שיסיימו לרצות את עונשם.

בית המשפט העליון דחה בחודש שעבר את ערעורם של השוטרים על עונשם ועל עצם הרשעתם. השוטרים הגישו ערעור לבית המשפט העליון לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה הרשיעם לפני כמעט שנה בעבירות של גרימת נזק, עבירות בנשק ומרמה והפרת אמונים וגזר עליהם שנת מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully