וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שנות מאסר לאב שהיכה וחישמל את בנותיו

גלעד גרוסמן

10.10.2010 / 18:01

גבר בן 33 הורשע בהתעללות קשה בשתי בנותיו ונשלח ל-12 שנות מאסר. השופט: "דנתי במאות תיקים בעבירות אלימות במשפחה, אך זה ללא כל ספק החמור מכולם"

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) 12 שנות מאסר על גבר בן 33, שהורשע בשורה של מקרי אלימות קשים כלפי שתי בנותיו. "דנתי במאות תיקים בעבירות אלימות במשפחה, והמקרה דנן הינו, ללא כל ספק, החמור מכולם. כמו כן, נראה, כי גם בפסיקה קשה למצוא מקרי התעללות אכזריים ומזוויעים כמו במקרה דנן", כתב השופט אמנון כהן בגזר הדין.

הנאשם, אב לשבעה ילדים, הורשע בכך שבשעת כעס על שתי בנותיו, כיום בנות 13 ו-11, הכה את אחת הבנות בפראות באמצעות מקל במבוק, עשרות פעמים, בכל חלקי גופה. כן הכה אותה באגרופים בגבה, ובנוסף, תפס את האחות השניה בצווארה והכה גם אותה באמצעות המקל, עשרות פעמים, בכל חלקי גופה.

לאחר מכן קשר הנאשם את ידיה ורגליה של האחות הבכורה, הוריד את מכנסיה והכה אותה באמצעות המקל פעמים רבות. הוא אף חישמל אותה באמצעות כבל חשמלי. מסכת ההתעללות נמשכה כשהוא מורה לאחת הבנות לקפוץ מהסלון לחדרה כשידיה ורגליה קשורות. בשעות הערב קשר את הבנות לשולחן ועזב את הבית עם אשתו.

במקרה אחר, לאחר שחשד כי האחות הבכורה גנבה נגן MP3, החליט להענישה וגזר את שיערה לתספורת קצוצה, קשר את ידיה ורגליה, הכניס אותה לאמבטיה מלאת מים ולאחר מכן הכניס כבל חשמלי לאמבטיה וחישמל אותה. במקרים אחרים הכה את בנותיו מכיוון שנכשלו בלימודים. המעשים נחשפו לאחר שמנהלת בית הספר בו למדו הבנות הבחינה בסימני האלימות ופנתה לגורמי הרווחה.

"המעשים שבביצועם הורשע הנאשם, הינם קשים ומעוררי פלצות", כתב השופט בגזר הדין. "נראה, שהתנהגותו של הנאשם כלפי בנותיו אינה נובעת רק מתפיסה מעוותת של תפקידו של הורה בחינוך ילדיו. הנאשם התעלל בבנותיו וגרם להן הן נזקים גופניים והן נזקים נפשיים. אף אם הנזקים הגופניים ירפאו, הרי הן תשאנה את הפגיעות הנפשיות במשך שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully