וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדריסה: הח"כים ידונו במתיחות בסילוואן

10.10.2010 / 13:13

חברי כנסת מימין יוזמים דיון מיוחד בוועדת הפנים, בעקבות האירוע בו יו"ר עמותת אלעד דרס שני ילדים שיידו לעברו אבנים בשכונה שבמזרח ירושלים. חסון: "רעולי פנים תקפו את דוד בארי ובנו במארב מתוכנן היטב שאליו הוזמנו צוותי תקשורת"

בעקבות המתיחות בין ערבים ליהודים בשכונת סילוואן במזרח ירושלים, קוראים ח"כים לקיים בהקדם דיון מיוחד בוועדת הפנים של הכנסת. היוזמה לדיון היא של חבר הכנסת ישראל חסון (קדימה), ואליו הצטרפו יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יריב לוין וכן יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין.

רכב ישראלי דרס שלושה ילדים פלסטינים שיידו אבנים בסילוואן. מגד גוזני
תיעוד הדריסה ביום שישי/מגד גוזני

לדברי חסון, "מטרת הדיון היא לבצע בדיקה ופיקוח פרלמנטריים על האופן שבו פועלים כוחות הביטחון כדי להבטיח את הסדר הציבורי, את הביטחון האישי ואת מימוש הריבונות הישראלית במקום שנמצא בין 100-200 מ' מהכותל המערבי". חסון ציין, כי "הצעתנו באה לאחר האירוע המקומם שבו תקפו רעולי פנים את מר דוד בארי ובנו במארב מתוכנן היטב שאליו הוזמנו צוותי תקשורת".

ביום שישי נפצעו שני ילדים פלסטינים, בני 10 ו-11, תושבי שכונת סילוואן, באורח בינוני לאחר שנדרסו על ידי דוד בארי, מנכ"ל עמותת אלע"ד לייהוד שכונת סילוואן ותושב אחת ההתנחלויות באזור. השניים יידו אבנים לעבר רכבו של בארי שעבר בשכונה, והוא בתגובה דרס אותם. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מוקסד באזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רכב ישראלי דרס שלושה ילדים פלסטינים שיידו אבנים בסילוואן. מגד גוזני
רכב ישראלי דרס שלושה ילדים פלסטינים שיידו אבנים בסילוואן/מגד גוזני

מנהל מרכז המידע בוואדי חילווה שבסילוואן אמר כי הדריסה אירעה בדיוק כשהנערים יצאו מתפילת יום השישי. "שלושה מהם נפצעו באורח בינוני והם הועברו להמשך טיפול בבית החולים", אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית 'מען'. שוטרי אגף התנועה של מחוז ירושלים עיכבו את בארי לחקירה. החוקרים נעזרים בצילומים שתיעדו את התאונה. לטענת בארי, הוא הגן על עצמו ועל ילדיו שהיו ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully