וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליכלך? תושב כפר קאסם חשוד בגניבת מוצרי ניקוי

איילה חננאל

9.10.2010 / 19:02

שבועיים לאחר הפריצה למפעל "סנו" בהוד השרון, הצליחה המשטרה להתחקות אחר מחסן בכפר קאסם, שבו אוחסן ציוד גנוב בשווי של למעלה ממיליון שקלים. חשוד במעורבות בגניבה נעצר

בלשי מחלק המודיעין והבילוש של תחנת כפר סבא פשטו לפנות בוקר (שבת) יחד עם בלשי תחנת ראש העין ולוחמי מג"ב על מחסן בכפר קאסם ומצאו במקום רכוש החשוד כגנוב בשווי של למעלה ממיליון שקלים. בין היתר נמצאו במחסן מוצרי ניקוי, קוסמטיקה וטואלטיקה ובמשטרה חושדים כי הרכוש נגנב לפני כשבועיים ממפעל "סנו" בהוד השרון.

בעקבות הפריצה למפעל נפתחה חקירה על מנת להתחקות אחר עקבות הגנבים והרכוש. החקירה הובילה את השוטרים לאותו מחסן בכפר קאסם, שנמצאה הסחורה. תושב כפר קאסם כבן 40 נעצר בחשד למעורבות בשוד.

פקד רותם גיל, קצין מודיעין-בילוש כפר סבא אמר לוואלה! חדשות כי "הפריצה בוצעה בתכנון ובדרך שלא מביישת כנופיה מתוחכמת. במהלך חקירה מורכבת הצלחנו לעלות על הזהות של חברי הכנופיה והמחסן בו אוחסנה הסחורה הגנובה. בעקבות הפשיטה הוחזרה הסחורה לחברה. השודדים הצליחו לגנוב למעלה מחצי הסחורה שהייתה באותה העת במחסנים".

פקד גיל הוסיף כי "הצלחנו לאתר ולהשיב לחברה שתי משאיות מלאות של סחורה, אך לא מדובר בכל הסחורה שנגנבה". לפי החשד, יתר הסחורה שנגנבה כבר נמכרה בשווקים ובשטחים". עוד אמר פקד גיל כי "צפויים עוד מעצרים, וידוע לנו כי הכנופיה הזאת עמדה גם מאחורי מעשי פריצה ושוד נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully