וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: גופת גבר נתקעה על שובר הגלים בחוף

אריאל נוי

9.10.2010 / 14:44

גופת גבר כבן 40 הופיעה בשעות הבוקר על שובר הגלים בחוף סירונית בנתניה כשהיא במצב ריקבון מתקדם. לאחר מאמצים שנמשכו מספר שעות בעקבות הגלים חולצה הגופה. המשטרה בודקת את זהותה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: עידן גוראל)

גופת אדם התגלתה היום (שבת) על ידי מצילים בעומק הים בחוף סירונית בנתניה כשהיא תקועה על שובר הגלים. המצילים הזעיקו את המשטרה, וכוח כוח שיטור ימי שהגיע למקום אכן זיהה גופה במקום כשהיא במצב ריקבון מתקדם. צוללנים יצאו לעבר שובר הגלים על מנת לחלץ את הגופה.

לאחר מאמצים רבים, שכללו שיתוף פעולה בין שוטרי השיטור הימי ויחידת החילוץ הימי של עיריית נתניה, חולצה לבסוף הגופה רק כעבור מספר שעות בעקבות הגלים הגבוהים. עם חילוצה התברר כי מדובר בגופת גבר בשנות ה-40 לחייו.

לכל אורך החילוץ התגודדו מאות סקרנים בחוף וצפו בנעשה. עדי ראייה סיפרו לאחר החילוץ לוואלה! חדשות כי "הגופה נראית במצב מפחיד, בצבע לבן". טרם ברור אם במדובר באדם שטבע בתקופה האחרונה באזור או שמא בגופה שהושלכה לים. המשטרה בודקת אם ידוע על נעדרים בסירות שהתהפכו באזור במהלך החודש האחרון.

ציון שדה ,מנהל אגף החופים בעיריית נתניה שהיה בין המחלצים, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו ידיעה על גופה שצפה במים. הם עוד לא הספיקו להגיע לגופה והיא נזרקה לים הסוער. עד שהגענו גילינו שהיא נמצאת בשובר הגלים. מבצע חילוץ הגופה היה כרוך בסיכון ממשי של צוות המצילים ומכבי האש אבל בסופו של דבר הצלחנו. ניכר כי הגופה שהתה במים תקופה ממושכת".

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully