וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי האימה: צפו בבניין שקרס בירושלים

אריאל נוי

8.10.2010 / 9:17

בניין מגורים שהיה בהליכי שיפוצים קרס ברחוב תחכמוני בשכונת מקור ברוך בירושלים. צוותים רבים של כיבוי אש ומד"א הוזעקו למקום וערכו כל הלילה סריקות בשיתוף כלבנים של פיקוד העורף. בנס לא היו נפגעים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין)

בניין מגורים בן שלוש קומות קרס הלילה (שישי) ברחוב תחכמוני בשכונת מקור ברוך בירושלים. צוותי כיבוי גדולים הגיעו למקום ופעלו בסריקות אחר לכודים בהריסות הבניין.

הסריקות הסתיימו בשעת בוקר מוקדמת לאחר שלא נמצאה כל אינדיקציה להימצאותם של לכודים בין ההריסות. הסריקות נמשכו לאורך כל הלילה בסיוע כלבנים מיחידת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף ובשיתוף שירותי הכבאות של מחלקת כיבוי האש בירושלים.

כוח החילוץ שהגיע ראשון לזירת האירוע הינו כוח פיקוד העורף בפיקודו של סגן אלוף שלומי בר, שיצא לסייע בפעילות החילוץ בהאיטי לאחר רעידת האדמה במדינה . קשר סמג"ד גדוד שחר של פיקוד העורף, תום הרמן, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו התרעה על בניין שנפל. תוך כמה דקות הגענו למקום עם כל הציוד הכבד שלנו שכולל משאיות מיוחדות, ציוד מיוחד וכו'. למעשה, הגענו למקום שבו זה הייעוד שלנו, לחלץ אנשים מתוך ההריסות. ביצענו סריקות כל הלילה ולמזלנו לא נמצא אף אחד".

דובר כבאות ירושלים, אסף אברס, סיפר לוואלה! חדשות כי בשלב מסוים, הופסקו הסריקות במתחם מחשש להתמוטטות של הצד המזרחי והמערבי כולל הציר הצפוני ועל למנוע סכנה לחיי הכבאים. אברס הוסיף כי הרחובות רש"י ותחכמוני נסגרו בשל קריסת הבניין, וכי המכוניות בסמוך לבניין הוצאו החוצה לטווח יותר גדול. אברס סיפר עוד כי כשהכבאים פעלו בתוך המתחם התמוטטו מספר אבנים לידם.

ככל הנראה, הבניין שקרס היה בשיפוצים ולכן לא התגוררו בו דיירים. עדיין לא ברור מה הוביל לקריסתו של הבניין, שאירעה בשעה 1:15 דקות לערך.

(עדכון ראשון: 1:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully