וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנעלם בטיול בים המלח אותר בריא ושלם

רמי שני

8.10.2010 / 0:11

אברהם לבנון בן ה-14 אותר בריא ושלם על גדות נחל בוקק סמוך לאזור המלונות בים המלח. זאת, לאחר שצוותי חיפוש רבים ניסו לאתרו לאחר שנפרד ממשפחתו במהלך טיול באזור בשעות הצהריים

אברהם לבנון, הנער בן ה-14 שנעדר מאז שעות הצהריים לאחר שיצא עם משפחתו לטיול באזור נחל בוקק סמוך לים המלח נמצא הלילה (שישי) כשהוא בריא ושלם. צוותי חיפוש מאזור ערד, עין גדי וים המלח, סרקו שטחים רחבים באזור נחל בוקק, מלונות ים המלח ורמת המדבר, במטרה לאתרו לאחר יצא עם משפחתו, אליה הצטרפו שתי משפחות נוספות מירושלים, לטיול בנחל בוקק. בשלב מסויים עזב הנער את קבוצת הטיול מבלי שיודיע על כך ונעלם. הדבר אירע בשעות הצהרים.

המשפחות ניסו לאתר אותו בכוחות עצמן לאורך מסלול הטיול ובהמשך דיווחו על היעדרו למשטרה, שהפעילה את מתנדבי יחידות החילוץ באזור שבו נעדר הנער. נחל בוקק נשפך לים המלח באזור ריכוז המלונות. מדובר בקניון צר ועמוק, שההליכה בו אינה קשה, אך היא מחייבת הצטיידות בכמות מים סבירה. באזור זה המעלות עדיין גבוהות. טיול באקלים חם בעונה זו, עלול להתגלות כהרה אסון אם המטיילים לא הצטיידו כראוי.

מדובר במשפחות חרדיות מירושלים ובקרב אנשי היחידות הובעה הערכה, כי הם לא התכוננו בצורה נכונה לטיול. לתחילת המסלול, הגיעו 16 איש. ככל הידוע, במקום לצאת ביחד, הם יצאו בנפרד וכך לא היה אפשר לוודא שכל חברי הקבוצה נמצאים. כמו כן, הובעה סברה כי הנער אינו מורגל בטיולים מסוג זה ולא ברור כיצד הוא נהג. בשעות הערב של יום חמישי הופעלו צוותי איתור גדולים, כדי לנסות ולעלות על עקבותיו של הנער. המחפשים הסתייעו באמצעי תאורה מלאכותיים ובכלבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully