וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חייל בחשד שהשיב האקדח ללשכת הרמטכ"ל

7.10.2010 / 0:52

התעלומה נפתרה? המשטרה הצבאית עצרה חייל בשירות סדיר בחשד שהשיב ללשכת הרמטכ"ל את האקדח שנגנב ממנה על ידי רב"ט לואיס מסקוטה. זאת, לאחר שהאקדח הוחזר לפני מספר חודשים באופן מסתורי ללשכה

המשטרה הצבאית עצרה אתמול (רביעי) חייל בשירות סדיר בחשד כי החזיר את האקדח מלשכת הרמטכ"ל, לאחר שנגנב על ידי החייל לואיס מסקוטה. כזכור, מספר חודשים לאחר שאקדחו של הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי נגנב, הוא הוחזר באופן מסתורי ללשכת הפיקוד העליון. בעקבות כך פתחה מצ"ח בחקירה, ואמש נעצר החייל. לדברי גורמים צבאיים, החקירה בנושא נמשכת ונמצאת בעיצומה.

לפני כארבעה חודשים הוגש כתב אישום מתוקן כנגד מסקוטה, לאחר שהפרקליטות הצבאית וסנגוריו סיכמו על הסדר טיעון בין הצדדים. מכתב האישום המתוקן הורדו בין היתר סעיף אחד של ניסיון שוד, וכן הופחתה העבירה של השימוש בכרטיס האשראי של הרמטכ"ל, זאת מאחר שמסקוטה עצמו לא השתמש בו.

במסגרת כתב האישום המתוקן הודה מסקוטה בשתי עבירות של גניבת שני כלי נשק מסוג אם-16 ותקיפת חייל נוסף. כמו כן, מסקוטה הודה שצילם את כרטיס האשראי של הרמטכ"ל. עם זאת, מסקוטה לא הואשם בעבירה של גניבת אקדח מלשכתו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי, אלא בניסיון של גניבת נשק בלבד, שכן בפרקליטות התקשו להוכיח כי מדובר בנשק אמיתי, מאחר שמדובר באקדח מיושן שניתן לאשכנזי במתנה.

(עדכון ראשון: 23:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully