וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות החליטה: אלי מויאל לא יועמד לדין

רמי שני

7.10.2010 / 18:05

הפרקליטות סגרה את תיק החקירה נגד ראש עיריית שדרות לשעבר אלי מויאל מחוסר ראיות. מויאל, שנחקר בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים, בירך על ההחלטה: "המשטרה פעלה באופן מקצועי"

הפרקליטות הודיעה הערב (חמישי) לראש עיריית שדרות לשעבר אלי מויאל, על החלטתה לסגור את תיק החקירה נגדו מפאת חוסר ראיות. מויאל נחקר בעקבות תלונות שהגישו קבלנים וגורמים שונים בעירייה על אי סדרים בניהול המכרזים. לטענת הקבלנים, הוא העדיף למסור עבודות למקורביו. הקבלנים הציגו בחקירה הקלטות ותמלילים של שיחות שנוהלו עמו, לכאורה כדי להביא להעמדתו לדין בגין ניהול לא תקין של העירייה ובהפרת אמונים.

בשיחה עם וואלה! חדשות הביע מויאל סיפוק מהחלטת הפרקליטות. לדבריו, "לפני הכל אני רוצה להגיד שצוות החקירה שחקר אותי עשה את עבודתו בצורה מקצועית, נאמנה ויעילה. וטוב שיש לנו כזאת משטרה". מויאל ציין לגבי חקירתו כי "נחקרתי במשך שעות רבות ונשאלתי שאלות בקשר לפעולות שביצעתי גם לפני יותר מעשר שנים. אני שמח שבסופו של דבר, זאת היתה החלטת הפרקליטות".

במסגרת החקירה נגד מויאל שהתקיימה בתחילת 2009, זומנו עשרות עדים וחשודים ובסופה הוחלט כי יש בידי המשטרה ראיות לכאורה להגשת כתב אישום נגדו בגין עבירות של מרמה, הפרת אמונים ועבירות בתחום טוהר המידות. בתום החקירה נגד מויאל, שנחשד כי היטה מכרזים ומסר עבודות לקבלנים חיצוניים שלא כדין, החליטה המשטרה להמליץ על העמדתו לדין של מויאל, וטענה כי קיימת תשתית ראייתית גם נגד בכירים נוספים בעיריית שדרות ונגד חשודים שאינם עובדים בעירייה.

בתוך כך, השבוע הגישה מבקרת עיריית שדרות, מירי בן שושן, למשטרה תלונה נגד ראש העירייה המכהן דוד בוסקילה. זאת לאחר שלטענתה, בוסקילה ניסה להצר את צעדיה ולפגוע בפעילות הביקורת שלה ביחס לנושאים שונים בעיירת שדרות. בהודעה שמסרה בן שושן לוועדת הביקורת של העירייה, היא הסבירה את צעדה בכך, שבוסקילה נהג כלפיה בדרכי הטרדה והתנכרות. בוסקילה אמר בתגובה כי "תלונה למשטרה על הפרעה כביכול בעבודה כל כך מופרכת ותמוהה, עד שאין צורך להגיב עליה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי מויאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully