וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס משמיים: המטוס פגע בחסידה ונחת בשלום

קובי מנדל

7.10.2010 / 12:28

שני אחים שטסו במטוס קל מהרצליה לחיפה התנגשו בחסידה במהירות של 300 קמ"ש. כתוצאה מההתנגשות התנפצה חופת המטוס, אך הטייסים ברי-התושייה הצליחו לנחות בשלום

זה יכול היה להיגמר אחרת: שני אחים רבי-תושייה, טייסי מטוס קל, הצליחו הבוקר (חמישי) להנחית את מטוסם בשלום, לאחר שחסידה התנגשה במטוס וניפצה את שמשת תא-הטייס. השניים נחתו בשלום בשדה התעופה של חיפה ופונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהם במצב קל וסובלים מחתכים בלבד.

אחד הטייסים, שביקש להישאר בעילום שם, סיפר לוואלה! חדשות: "אני בן 45, מתגורר בארה"ב. אחי בן 41, ומתגורר בישראל. שנינו בעלי רישיון טיס. רצינו לטוס מהרצליה לחיפה לפגישה. טסנו במטוס בשם RV8 , מטוס לאווירובטיקה מהיר מאוד. מעל הכפר פרדיס הבחנו בלהקה גדולה של חסידות. מאחר שטסנו במהירות של 300 קמ"ש, והן טסו במהירות גבוהה מולנו, ההתנגשות היתה בלתי נמנעת, למרות שניסינו להתחמק".

"האמא שמרה עליהם מלמעלה"

הטייס המשיך וסיפר על הרגעים הדרמטים בין שמיים וארץ: "החסידה פגעה בחופה וריסקה אותה לחלוטין. נפגענו מרסיסים בפנים וגם מערכת הקשר שלנו התרסקה ולא יכולנו לדווח. הפעלנו את מערכת החירום שמשדרת אות מצוקה לפקחים האוויריים. החלטנו להמשיך לטוס. אני ישבתי מאחורי אחי וניקיתי לו כל הזמן את הדם מהפנים כדי שיראה את הדרך. מעל חיפה אחי הצליח לשלוח SMS למגדל הפיקוח שאומר שאנו נוחתים נחיתת חירום, וברוך השם הצלחנו".

אבי המשפחה, ראובן, שהגיע לבית החולים אמר שקרה נס והוא מאמין שאם המשפחה, שהלכה לעולמה לפני שלוש שנים, שמרה על שני האחים מלמעלה. "הבן סיפר לי ששניה לפני שהחסידה פגעה במטוס הוא אמר לאח השני , 'עוד מעט נראה את הקבר של אמא מלמעלה (האם קבורה בחיפה)'. אני מאמין שהאמא שמרה עליהם מהתרסקות".

בתום בדיקות בחדר הלם במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים רמב"ם בחיפה התברר שמצב האחים קל , או כדברי אחד הרופאים: "מצבם טוב בהרבה ממצב החסידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully