וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו ילד בן 6 שנפגע בתאונה בירושלים

אריאל נוי

7.10.2010 / 11:16

הילד שנפגע הבוקר בתאונה ברחוב הנביאים בירושלים מת מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. בתאונה, שאירעה כאשר רכב עלה על המדרכה, נפצעו גם אחותו בת החמש ואביו

ילד בן שש שנפצע הבוקר (חמישי) בתאונה ברחוב הנביאים ירושלים מת מפצעיו בבית החולים, שעה קלה לאחר שפונה לשם. הילד נפצע מפגיעת רכב שעלה על המדרכה, והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, שם נקבע מותו.

תאונת דרכים ברחוב הנביאים בירושלים בה נפצעו חמישה אנשים, אוקטובר 2010. מגד גוזני
"הרכב יצא לעקיפה ופגע בחמישה הולכי רגל שהיו על המדרכה". זירת התאונה, הבוקר/מגד גוזני

בתאונה נפצעו גם אחותו בת החמש של הילד באורח קשה, וכן אבי הילדים באורח קל. כמו כן, נפגעו גבר בן 60 במצב בינוני שפונה לבית החולים שערי צדק וכן גבר נוסף בן 55 שנפצע באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, וההערכה היא כי לא מדובר באירוע על רקע חבלני, אלא בנהג שאיבד שליטה על רכבו לאחר שהתנגש ברכב אחר.

איציק אסרף, חובש בכיר במד"א ירושלים אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר ברכב שיצא לעקיפה ופגע בחמישה הולכי רגל שהיו על המדרכה. בין הפצועים יש אב בסביבות גיל 35 ושני ילדיו. עוברי אורח פינו אותם לבית החולים 'ביקור חולים'. אחד הילדים, בן 6 סובל מפגיעת ראש קשה מאוד ואילו הילדה בת ה-5 סובלת מפגיעת בטן קשה. שניהם סובלים מפגיעות רב-מערכתיות והם פונו ליחידת הטראומה בהדסה. כמו כן, פינינו מהשטח גבר בגיל 60 במצב בינוני וגבר נוסף בן 55 במצב קל להדסה. המראה בזירה היה מבהיל והולכי הרגל נראו חסרי אונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully