וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עובד? התפתחות בחקירות הרציחות בלוד

איילה חננאל

7.10.2010 / 9:46

גיסה לשעבר של אמל חלילי, שנרצחה באמצע השבוע בלוד, חשוד בהזמנת רציחתה ונעצר עם חזרתו לארץ. התקדמות גם בחקירת רצח סמי חג'אזי, שותקף לאחר שדרש את כסף שהלווה. נתניהו מסייר הבוקר בעיר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור עריכה: יותם בן דוד)

הלחץ מלמעלה על מצב הפשיעה בלוד כנראה מתחיל לעזור. המשטרה מדווחת הבוקר (חמישי) על ההתפתחויות בחקירת שני מקרי הרצח שאירעו השבוע בעיר. שוטרי ימ"ר מרכז עצרו לפנות בוקר תושב העיר בן 43 בחשד למעורבות ברצח אמל חלילי שבוצע שלשום. החשוד יובא בצהרים לבית משפט השלום ברמלה שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. מדובר בגיסה של הנרצחת, החשוד בהזמנת רציחתה והוא השב לפנות בוקר לישראל, לאחר שיצא מהארץ ביום הרצח, ונעצר מיד עם שובו.

מוקדם יותר היום נודע, כי חלה התקדמות גם בחקירת הרצח של סמי חג'אזי שאירע יום לפני רצח חלילי. לדברי החוקרים, חג'אזי נהג להלוות כספים בריבית, ובין היתר הלווה כסף רב לתושבת העיר. כשדרש לאחרונה את כספו בחזרה, על פי החשד, נורה למוות.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עורך הבוקר סיור בעיר, בכדי ללמוד על מצב הפשיעה בעיר ועל הדרכים להתמודד איתה. לנתניהו מתלווה השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', שסייר אמש בלוד, בעקבות מקרי הרצח. בתום סיורו, אמר השר במטה משמר הגבול בלוד, כי "תגברנו את העיר בכוחות גלויים וסמויים, כולל מצלמות אבטחה שיוצבו בה". עם זאת, השר ציין כי "הנושא של כבוד המשפחה במגזר הערבי הוא קשה ובעייתי, ועדיין אין לנו פתרון. הפתרון לא תלוי רק בי ובמשטרה, אלא גם בראשי השלטון המקומי והמגזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully