וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת נער בן 16 נמצאה בחולון, הנסיבות נבדקות

איילה חננאל ואריאל נוי

7.10.2010 / 0:03

נער נמצא ללא רוח חיים, כשלידו זוג אופניים, סמוך לתחנת דלק ברחוב משה דיין בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הנער ככל הנראה התמוטט לאחר שהוזעק למקום על ידי ידידה

מערכת וואלה

(צילום: יגור מזור. עריכה: גדי וינסטוק)

נער בן 16 נמצא אתמול (רביעי) ללא רוח חיים בכביש ברחוב משה דיין בחולון, סמוך לתחנת הדלק "היובל". הנער נמצא לצד אופניו על ידי עובר אורח, שהזעיק את כוחות מגן דוד אדום והמשטרה. צוות טיפול נמרץ של מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותו של הנער. חוקרי תחנת משטרת אילון פתחו בחקירת התקרית.

מחקירה ראשונית עולה שחברתו של הנער התקשרה אליו וביקשה ממנו לסייע לה, לאחר שגבר זר נטפל אליה בתחנת הדלק. הנער ששהה באותה העת בחורשה סמוכה מיהר לאזור, אך הוא נפל והתמוטט בכניסה לתחנת הדלק, כפי שתועד במצלמות האבטחה בתחנה. אחת האפשרות שנבדקות היא שהנער מת כתוצאה ממכה שחטף בעת נפילתו, אולם נבחנים גם כיווני חקירה אחרים. בנוסף, עוכבו לחקירה מספר נערים שהיו במקום.

הילל חמאוי, כונן איחוד הצלה שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת התאונה, סיפר לוואלה! חדשות כי "ראינו ילד שרוע על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה. פתחנו בפעולות החייאה ויצא לו דם מהפה. הבנו שזה כבר יותר חמור. לא הבחנו בסימני חבלה. המשכנו בהחייאה עד שהגיע צוות נט"ן של מד"א והצטרף אלינו. בזירה היו גם אופניים. המקום נסגר לזירה והמשטרה חוקרת את המקרה".

עדכון ראשון: 19:51

  • עוד באותו נושא:
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully