וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: נפגע בבכירים ברשות הפלסטינית

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.10.2010 / 18:14

בארגון זועמים על גל המעצרים הנרחב בו נוקטת הרשות הפלסטינית ברחבי הגדה המערבית. דובר הזרוע הצבאית של חמאס: "הסבלנות שלנו פוקעת. נרדוף אחר בכירי רשות פתח בכל מקום"

גל המעצרים והמאסרים הנרחב בו נוקטת הרשות הפלסטינית ברחבי הגדה המערבית מרתיח את חמאס ואת יתר הארגונים החמושים ברצועת עזה. במסיבת עיתונאים של דוברי הזרועות הצבאיות של הארגונים החמושים, הם הבהירו כי "מעשיה של רשות פתח הגיעו למקום מסוכן" וכי "הסבלנות שלנו פוקעת". דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, אמר היום (רביעי) במסיבת העיתונאים כי ארגונו ויתר הארגונים יפגעו בבכירי הרשות אם זו תמשיך לרדוף את פעיליהם.

"מה שקורה בגדה הכבושה הוא מתקפה ברברית בלתי-נפסקת נגד פעילי ההתנגדות", אמר אבו עוביידה. לדבריו, צה"ל והמתנחלים מנצלים את צעדי הרשות הפלסטינית בגדה נגד פעילי חמאס ויתר הארגונים כדי להסלים את "פשעיהם". הוא הוסיף, כי למרות הדיבורים על ניסיונות לגבש הסכם פיוס בין הפלגים הפלסטינים, "מנגנוני הביטחון הכפופים לפתח מסלימים את צעדיהם נגד ההתנגדות ובכך הם פוגעים במאמצי הפיוס".

"לא נמשיך לשתוק עוד", הדגיש אבו עוביידה. "אם המנגנונים הללו ימשיכו במתקפותיהם, הם ייאלצו אותנו לשים סוף לשתיקתנו". לדבריו, הארגונים החמושים "ירדפו אחר בכירי רשות פתח בכל מקום" שבו הם נמצאים וזאת "כדי להרתיע את הכנופיות הללו". הוא ציין, כי בבתי הכלא של הרשות נמצאים עדיין מאות אסירים פליטיים "ולוחמים מקרב כל הפלגים ויש לשחררם באופן מיידי מהכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully