וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פיתה ילדות בממתקים - ותקף מינית

גלעד גרוסמן ועידן אבני

6.10.2010 / 14:01

בעל מכולת מנצרת מואשם כי ביצע מעשים מגונים בחמש ילדות בנות 7-12. לפי כתב האישום, באחד המקרים אילץ ילדה בת 12 לבצע בו מין אורלי, ואז נתן לה גלידה. הוגשה בקשה להאריך את מעצרו מחשש "שאינו שולט ביצריו"

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 53, הנאשם בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בחמש ילדות בנות 7-12, כולן בנות אותה המשפחה, שנהגו להגיע למכולת שלו. לטענת הפרקליטות, במשך שלוש השנים האחרונות הוא נהג לתת להן ממתקים וחטיפים בחינם לאחר שביצע בהן את המעשים המגונים .

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד בסאם קנדלפת מפרקליטות מחוז צפון, הנאשם, נשוי ואב לילדים הפעיל חנות מכולת בנצרת. במהלך חודש אוגוסט הגיעה למכולתו נ', ילדה בת 12, שנשלחה על ידי סבתה לקנות גלידה. בהיותם לבדם בחנות, תפס הנאשם בידה של הנערה ומשך אותה לתוך המחסן שבחנות, שם אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. לאחר מכן נתן לה חטיף "ביסלי" וגלידה והוציא אותה מהחנות. בנוסף, לטענת הפרקליטות, במהלך שלוש השנים האחרונות אילץ את הילדה מספר פעמים לבצע בו מעשים מיניים בניגוד לרצונה עד הגיעו לסיפוק מיני.

הנאשם לא הסתפק בתקיפתה המינית של נ', ופגע גם באחיותיה הצעירות ממנה ובקרובות משפחה נוספות. בכתב האישום נטען כי נהג במשך כשלוש שנים לגעת באיברי מינן של שתי האחיות ולהתחכך בהן. כמו כן, לפני כחודש הוא ניסה לגרום לאחות הצעירה ביותר ולבת דודתן בת השבע לבצע בו מין אוראלי כאשר הגיעו לחנותו. בנוסף, הוא תקף מינית במשך כשנתיים בת דודה נוספת של הילדות, מאז שהייתה בת שבע.

בכתב האישום צוין כי "במשך שלוש השנים האחרונות פגע הנאשם מינית בחמש ילדות רכות בשנים ומצא בהן פורקן לסטייתו המינית. הנאשם, שבוי בידי יצרו ותאוותו החולניים, ראה באותן ילדות, שהגיעו באופן תדיר למכולת השכונתית שלו, טרף קל ונגיש והפך אותן לאמצעי לסיפוק צרכיו המיניים שלא ידעו גבול", נכתב בכתב האישום. "הנאשם, תוך ניצול תמימותן וחולשתן, נהג לתת לילדות ממתקים וחטיפים בחינם ו'בתמורה' עשה בהן ככל העולה על רוחו, משל היו גוף נטול נשמה שנועד לספק את יצרו בלבד".

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המעשים המיוחסים למשיב הם קשים וחמורים ומצביעים לכאורה על סטייה מינית של פדופיליה. המשיב פגע בנפשן, בגופן ובכבודן של ילדות רכות בשנים שהיוו עבורו טרף קל לביצוע מזימתו הנפשעת והחולנית", נכתב בבקשת המעצר. "התמונה הכוללת היא של אדם שאינו שולט ביצריו, ולמותר לומר כי אדם הנשלט בידי גחמותיו - תחת אשר ישלוט בהן - לא נדע מה יעשה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully