וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני תושבי נצרת תמכו בארגון טרור

עידן אבני וניר יהב

6.10.2010 / 12:50

שני תושבי נצרת, אחד מהם אימאם העומד בראש מסגד בעיר, נעצרו בחשד לתמיכה בארגון טרור. האימאם נעצר בעבר בחשד להסתה ותקיפת שוטר. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

השייח' נאזם אבו-סלים, אימאם של מסגד בנצרת, ומוחמד זוהדי נעראני תושב העיר, נעצרו היום (רביעי) על ידי היחידה המרכזית של מרחב העמקים במשטרה והשב"כ בחשד לתמיכה בארגון טרור ובהתאגדות בלתי חוקית. בית משפט השלום בנצרת התיר לפרסם את דבר מעצרם, אך אסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכן את נסיבות מעצרם. בצהריים הוארך מעצרם של השניים בתשעה ימים.

בדצמבר 2002 נעצר אבו-סלים בחשד להסתה ותקיפת שוטרים. אבו-סלים נחשד כי הפיץ אז מאמר בשם "מלחמת הצלבנים ובוש, ומעשיו של שרון במחנה הפליטים ג'נין". לטענת המשטרה, בעת מעצרו תקף אבו-סלים את השוטרים. מנגד טען אבו-סלים כי השוטרים תקפו אותו לאחר שדרש מהם תעודות. בחקירתו הכחיש כל קשר למאמר, והוא שוחרר למחרת ממעצרו.

בשנת 2003 ביקש אבו-סלים לצאת לערב הסעודית כדי לקיים את טקס העלייה לרגל, החג'. המדינה דחתה את בקשתו על רקע דבריו הקיצוניים נגד ישראל בדרשותיו בימי שישי במסגד בנצרת. במאי 2009 גורש אבו-סלים מנצרת למשך שלושה ימים וממסגד אל-אקצא למשך חמישה ימים. הוא נחקר אז במשטרה על רקע כוונתו להפגין נגד ביקור האפיפיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully