וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ארב לנשים במנהרה ותקף אותן מינית

גלעד גרוסמן

6.10.2010 / 11:30

מוחמד סוילם, צעיר מקלקיליה, מואשם בשורה של תקיפות מיניות ומעשים מגונים בנשים מאזור השרון. לפי כתב האישום, סוילם נהג לארוב לנשים במקומות ציבוריים, לבצע בהן מעשים מגונים ואז לשדוד אותן

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד מוחמד סוילם, בן 27 מקלקיליה, הנאשם בביצוע שורה של תקיפות של נשים באזור השרון. סוילם נאשם שגנב את תיקיהן של הנשים, ובחלקן אף ביצע מעשים מגונים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דן כהן מפרקליטות מחוז מרכז, במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר, שהה סוילם בישראל ללא היתר כניסה. הוא נהג לארוב לנשים במנהרה להולכי רגל בצומת רעננה צפון, לתקוף אותן מינית או לנסות לשדוד אותן. באחד המקרים התנפל על אישה שהלכה במנהרה בשעת בוקר ואחז בחזה שלה. היא החלה לצעוק ואז נמלט סוילם מהמקום על אופניו.

במקרה אחר זינק על מתלוננת נוספת בעודה הולכת במנהרה, הצמיד את גופה לדופן המנהרה וניסה לנשק אותה. היא התנגדה והצליחה להשתחרר מאחיזתו. אז הוא חטף את תיקה והחל להתרחק מהמקום. המתלוננת החלה לרדוף אחריו, ואז חזר סוילם על עקבותיו, אמר לה "סליחה", הפיל אותה על הדשא, שכב עליה, הרים את חולצתה וניסה לנשק את החזה שלה. היא התנגדה למעשיו וניסתה להתקשר באמצעות הטלפון הנייד שלה, ואז הוא חטף את הטלפון וברח.

התקיפה האחרונה בוצעה בשעת ערב לפני כשלושה שבועות. מכתב האישום עולה, שסוילם ניגש אל אישה שהלכה במנהרה ודחף אותה לקיר. כתוצאה מהדחיפה היא נפלה, ואז הוא איים עליה עם אגרופו ואמר לה: "אם לא תביאי את מה שיש לך, אני הורג אותך". היא נתנה לו את התיק שלה, ואז הוא אמר לה: "תני לי לגעת לך בשדיים". היא ביקשה ממנו שלא יגע בה, ואז הוא דחף אותה והשכיב אותה על האדמה, משך למטה את גופייתה ונגע בחזה שלה. לאחר מכן נטל את ארנקה ונמלט מהמקום על אופניו.

סוילם נעצר כעבור זמן קצר, והפרקליטות מבקשת כעת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו של המשיב, אשר בוצעו פעם אחר פעם, וכללו עבירות מין ואלימות, מלמדים על המסוכנות הנשקפת ממנו לשלום הציבור", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully