וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: היכו ילדיהם עד זוב דם "כדרך חינוכית"

קובי מנדל

6.10.2010 / 9:45

הורים מקריית ים נעצרו לאחר שלפי החשד נהגו להכות את שני ילדיהם בעזרת חגורה ומקל מטאטא. המקרה התגלה ע"י מורה של אחד הילדים. בחקירתה סיפרה האם כי מדובר בשיטה חינוכית

משטרת זבולון עצרה הבוקר (רביעי) זוג הורים מקריית ים, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד שנהגו להכות עד זוב דם את ילדיהם בני השמונה ותשע וחצי. החשד כי הילדים מוכים על ידי הוריהם עלה אתמול לאחר שמורתו של הילד בן השמונה ביקשה לכתוב הערה ביומנו בשל התנהגותו. הילד סיפר למורה שהוא ואחיו מוכים על ידי הוריהם גם באמצעות חפצים קהים. בעקבות כך, הוצא צו חירום מטעם לשכת הרווחה והילדים הוצאו מביתם. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום הקריות.

מי שכאמור חשפה את החשדות היא מורתו של אחד הילדים שהעבירה את הדיווח למנהלת בית הספר וזו העבירה את המידע ללשכת הרווחה ומשם למשטרה. בחקירה שנפתחה אתמול סיפרו הילדים כי במהלך השנים האחרונות חוו התעללות פיזית בהצלפות בגופם באמצעות חגורה, השלכות נעליים ובאחד המקרים הוכה אחד הילדים במערוך ואחיו באמצעות מקל של מטאטא. האב בן ה-39 והאם בת ה-34 נחקרו, והאם סיפרה בעדותה כי נהגו כך בילדיהם במסגרת "דרך חינוכית".

מפקח דודי כהן, קצין חקירות אלימות במשפחה בתחנת זבולון, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה חריג בחומרתו של פגיעה פיזית של הורים בילדים, החקירה בראשיתה ובכוונתנו לגבות עדויות נוספות. שני הילדים הוצאו על ידי גורמי הרווחה למקלט לילדים במצוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully