וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד ולבני מחליפים האשמות בשל המו"מ התקוע

פנחס וולף

6.10.2010 / 0:00

יו"ר קדימה תקפה את הקיפאון במו"מ המידני ואמרה כי "ממשלת ישראל בזבזה שנתיים כשלא המשיכה את המשא ומתן". בליכוד הגיבו: "לבני לא יודעת לספור מאחר וממשלת נתניהו מכהנת שנה וחצי"

המשא ומתן עם הפלסטינים המקרטע ופתיחת מושב החורף של הכנסת גורמים למפלגות קדימה והליכוד ולראשיהן לתקוף אלה את אלה, למרות ואולי בגלל הקריאות לצירוף קדימה לממשלה. יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני (קדימה) אמרה אמש (שלישי) כי "ממשלת ישראל בזבזה שנתיים כשלא המשיכה את המשא ומתן, על אף שהיתה צריכה לעשות כן ועכשיו עליה לקבל את ההחלטות שיצילו את מה שנשאר ממנו", דברי לבני בנאום שנשאה בבית הספר לממשל באוניברסיטת הארוורד בארה"ב.

לבני הוסיפה ואמרה כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו יודע שקדימה תתמוך בו אם יקבל את ההחלטות הללו ומוטב שיקבל אותן במהרה". יו"ר קדימה המשיכה ואמרה, כי האינטרס הישראלי המובהק הוא לסיים את הסכסוך עם הפלסטינים. "זו לא טובה לנשיא ארצות הברית, אלא אינטרס ישראלי מובהק. זו העת לקבל הכרעות בעניין הזה והזמן לא פועל לטובתה של ישראל. התחמקות מהכרעות פוגעת באינטרסים של ישראל והסטטוס-קוו בו אנו מצויים מסוכן".

בתנועת הליכוד מיהרו לתקוף בחזרה ואמרו כי "מצער שציפי לבני מצדיקה את הפלסטינים ובאה בטענות לממשלת ישראל מסיבות פוליטיות צרות. לבני לא יודעת לספור מאחר וממשלת ישראל מכהנת שנה וחצי ולא שנתיים ומתעלמת מהעובדות שידועות לה היטב. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא מיומה הראשון של ממשלתו למשא ומתן ישיר עם הפלסטינים, ולאחר שורה של מחוות כדי להניע את התהליך המדיני, הפלסטינים הם אלו שבזבזו שנה, על ידי סירוב לנהל מגעים מלאים והצבת תנאים מוקדמים, כמותם לא הציבו 17 שנה".

עדכון ראשון: 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully