וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מתערב: מבטיח לטפל בפשיעה בלוד

פנחס וולף ואיילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

6.10.2010 / 0:04

בעקבות מעשי הרצח שהתרחשו בימים האחרונים בלוד, הודיע ראש הממשלה כי בכוונתו לקדם טיפול ממוקד בפשע בעיר. נתניהו הורה לשר לביטחון פנים "לפעול בנחרצות כדי להשיב לתושבי לוד את תחושת הביטחון"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אמש (שלישי) כי הוא מתכוון לערוך בהקדם דיון מיוחד בלשכתו, במטרה לקדם טיפול ממוקד בפשע בעיר לוד, זאת לנוכח מקרי הפשיעה והרצח שאירעו באחרונה בעיר. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בישיבה המתוכננת ישתתפו השרים הרלוונטים והגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. בשיחה שנתניהו קיים הערב עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ, ביקש נתניהו לקבל סקירה מפורטת על המתרחש בעיר והנחה את אהרונוביץ' לפעול בנחרצות כדי להשיב לתושבי לוד את תחושת הביטחון.

לאחר מקרי הירי האחרונים שאירעו בלוד, השר אהרונוביץ' אישר היום במהלך ישיבת עבודה משותפת באילת סדרה של מבצעי איסוף נשק ארציים ואכיפת נשק בלתי חוקי במדינה. "המצב לא יוכל להימשך כך", אמר השר.

אהרונוביץ' הסביר כי יש להילחם בהפצת הנשק הבלתי חוקי במדינה. לדבריו, "אם המלחמה בנשק הלא חוקי היה עד עכשיו, יעד מרכזי בסולם היעדים של השר והמשטרה, אין ספק שזה יהפוך ליעד מרכזי יותר, ברור ומיידי. לא פעם אמרתי שישנם מקומות בארץ שאם תשים מעליהם מגנט, כל היישוב, הכפר או העיר יעלו ביחד עם המגנט. ישנה תכנית פעולה והיא תתרחש בקרוב. יש למשטרה את היכולת לבצע את זה בצורה יעילה. אנו קרבים לסדרת מבצעים גדולים, בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים".

השר לביטחון פנים חשף שפנה מעבר לצה"ל, לכוחות ביטחון נוספים שירכזו מאמץ משותף עם רשויות האכיפה בכל הקשור למבצעים הקרובים. לדבריו, הנשק הבלתי חוקי מגיע מהגבולות, ובעיקר מגבול מצרים והשטחים. כמו כן, השר אמר ששוחח עם הרמטכ"ל וגורמי המשטרה צבאית על הגברת האבטחה סביב מחסני ומחנות צה"ל. הוא טען כי בידי המשטרה קיימים נתונים המצביעים על כך שחלק גדול מכלי הנשק הגיע במרוץ השנים ממקורות צה"ליים.

בעקבות אירועי הימים האחרונים בלוד, הכניסה הערב המשטרה שתי פלוגות של לוחמי מג"ב לגבולות העיר. כמו כן, בעקבות עלייה של אירועי הירי והאלימות ברחבי הארץ, בכוונת משטרת ישראל לגייס כוחות מיוחדים על מנת לאתר נשקים בלתי חוקיים ולהעלות את תחושת הביטחון של האזרחים.

עדכון ראשון: 22:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully