וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל במשרד התרבות נעצר בחשד לקבלת שוחד

קובי מנדל

5.10.2010 / 16:07

במשטרה חושדים כי סמנכ"ל במשרד התרבות פנה למנהלת וסיפר כי ברשותו הצטבר עודף כספי של כ-80 אלף שקלים, אותו הוא מעוניין להעביר לעמותה, בתנאי לקבלת כ-20 אלף שקלים מהסכום חזרה

מפלג ההונאות של המחוז הצפוני עצר היום (שלישי) סמנכ"ל במשרד התרבות, האחראי על המגזר הערבי במשרד, בחשד לקבלת שוחד. החשוד הוא תושב אעבלין כבן 60 ואת התלונה נגדו הגישה מנהלת עמותה במגזר הערבי, הפועלת בתחום התרבות, ממוקמת בנצרת, ואשר פעילותה ממומנת על ידי המשרד.

על פי החשד, סמנכ"ל המשרד פנה למנהלת וסיפר כי ברשותו הצטבר עודף כספי של כ-80 אלף שקלים, אותו הוא מעוניין להעביר לעמותה, בתנאי לקבלת כ-20 אלף שקלים מהסכום חזרה. לדברי המשטרה, על פי תכנונו של החשוד, העמותה הייתה אמורה לשלם את הסכום לבנו, שבבעלותו חנות כלי כתיבה, וזה אמור היה להנפיק חשבונית נגדית. החשוד נעצר יחד עם בנו כבן ה-30 והם נחקרים במשטרה.

ראש מפלג ההונאה במחוז הצפוני של המשטרה, רב פקד אהרון גלאור אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר בשחיתות ציבורית חמורה מאוד. קיימים נגדו חשדות למעורבות בנושאים נוספים. הוא קשור לעמותות נוספות, איתן נהג לפי החשד באותה שיטה של קבלת שחוד. מחר נבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת".

ממשרד התרבות נמסר בתגובה לפירסם כי "לא נמסרה לנו הודעה בעניין זה ולמשרד אין כל מידע בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully