וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית ילדה בת 11 בקבר רבי מאיר

עידן אבני

5.10.2010 / 15:45

מכתב האישום שהוגש נגד לוי שטכמן, תושב ראש העין בן 35, עולה כי הוא ניצל קשר עם משפחתה של ילדה בת 11, כדי לבצע בה מעשה מגונה. התקיפה המינית בוצעה במתחם קבר רבי מאיר בטבריה

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד לוי שכטמן, תושב ראש העין בן 35, בגין ביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11 במתחם קבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה. לפי כתב האישום, שכטמן הוא ידיד של משפחת הילדה והגיע לפני שבועיים למתחם הקבר יחד עם הילדה ומשפחתה. כתב האישום מפרט כי שכטמן ניצל את הזמן בו ישנו קרובי משפחתה של הילדה על מנת לתקוף אותה. זאת עד שאמה גילתה את הדבר ועצרה אותו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שני וייל מפרקליטות מחוז הצפון עולה כי שכטמן הוא מכר של אבי הילדה. בשל כך הוא לן בשנים האחרונות מספר פעמים בבית המשפחה. לפני שבועיים נסעו משפחתו של שכטמן ומשפחתה של הילדה לקבר הרשב"י במירון, אז התלוותה אליו הילדה להביא מזרנים מהיישוב. בדרך על פי כתב האישום חיבק אותה, אמר לה שהוא אוהב אותה ושיתחתן איתה כשתגיע לגיל 16. הילדה ביקשה ממנו להוריד את הידיים אך הוא סירב.

עוד צוין בכתב האישום כי יומיים לאחר מכן, כאשר שתי המשפחות עברו לישון במתחם קבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה, ניצל שכטמן את העובדה כי כולם ישנים ונשק לילדה. כשהילדה התעוררה החל שכטמן לבצע בה מעשה מגונה תוך שהוא מסביר לה מדובר ב"משחק". הילדה סירבה, אך מכתב האישום עולה כי הוא המשיך במעשיו. בהמשך לקח הנאשם את הילדה לספסל סמוך ותוך שהוא מנסה להסתיר את מעשיו המשיך לבצע בה מעשים מגונים. למרבה המזל עברה במקום אמה של הילדה והצילה אותה ממעשיו של הנאשם. שטכמן, שנעצר על ידי שוטרי תחנת טבריה מיד לאחר ביצוע המעשה, מואשם בביצוע מעשה מגונה בנסיבות מחמירות בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • כתב אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully