וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס צעירה הלוקה בנפשה - ואיים על חייה

קובי מנדל

5.10.2010 / 14:20

אהרון מושיאשווילי, בן 38 מקריית ים, הורשע באונס צעירה בת 22 הלוקה בנפשה וסובלת מפיגור שכלי. מושיאשווילי גרר את הצעירה למחסן שבבעלותו, הפשיט אותה, בעל אותה בכוח ואיים כי אם היא תספר על כך, "זה לא ייגמר בטוב"

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (שלישי) את אהרון מושיאשווילי בן 38 מקריית ים, באונס צעירה בת 22 הלוקה בנפשה וסובלת מפיגור שכלי. השופטים קבעו בפסיקתם, כי עדותה של הצעירה אמינה ונתמכת בממצאי DNA. זאת מול עדות לא מהימנה של הנאשם אשר הייתה מלאת סתירות והתנהגות מפלילה מצדו של הנאשם.

על פי כתב האישום, מושיאשווילי בעל את הצעירה תוך שימוש בכוח במאי 2009 וזאת תוך איומים שיפגע בה. מפרטי המקרה עולה כי מושיאשווילי שהה בסמוך לתחנת מוניות - וכאשר הצעירה חלפה במקום, בדרכה חזרה מעבודתה בגן ילדים להוסטל בו היא מתגוררת, ניגש אליה הנאשם. לאחר ששוחח עמה, הוא משך אותה בכוח ובניגוד לרצונה למחסן שבבעלותו, סמוך למקום. במחסן, כך נטען, הפשיט מושיאשווילי חלק מבגדי הצעירה, הוריד את בגדיו, השכיב אותה בכוח על מזרן ובעל אותה בניגוד לרצונה. לאחר מכן הוא איים עליה: "אם תספר למישהו זה לא ייגמר בטוב". בהכרעת הדין כתב השופט אהרון אליקים כי תגובת הנאשם להאשמות הלכה והשתנתה עם חלוף הזמן. בתחילה, הוא כפר בכל המיוחס לו. בחלק מהחקירות הוא סירב להשיב לשאלות ובמקום קרא פרקי תהילים ובחלק מהחקירות מסר גרסאות סותרות. בעדותו בבית המשפט הודה מושיאשווילי כי מסר גרסאות שקריות במשטרה.

השופט אליקים ציין כי הרכב השופטים, בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון, התרשם באופן בלתי אמצעי מהמתלוננת שעשתה רושם אמין בעדותה. עוד ציין השופט אליקים כי עדותה של המתלוננת עומדת גם במבחן ההיגיון הפנימי וכי היא תיארה את האירועים בצורה עקבית. השופט ציין עוד כי שוכנע מעדותה של המתלוננת כי המעשים בוצעו בניגוד לרצונה וחרף ניסיונותיה להיחלץ מהנאשם. הוא הוסיף, כי תמיכה לעדותה ניתן למצוא במצבה הנפשי הנסער לאחר האירוע ובעובדה שהיא מיהרה לדווח על שאירע לה לדודתה, לאמה ולמדריכה בהוסטל. בנוסף, מבדיקת DNA עולה כי תאי הזרע שנמצאו בתחתוני הצעירה תואמים את הפרופיל הגנטי של מושיאשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully