וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעות בירושלים: "הרשקוביץ תצא בחוץ!"

פנחס וולף

5.10.2010 / 15:29

מודעות אנונימיות שהודבקו ברחבי י-ם קוראות לשר המדע להתנגד להמשך ההקפאה. במודעה נכתב: "גם הרשקוביץ שותף לדבר עקירה? הרשקוביץ תצא בחוץ!"

"גם הרשקוביץ שותף לדבר עקירה? הרשקוביץ תצא בחוץ!" - כך נכתב במודעות אנונימיות שהודבקו במהלך הלילה (שלישי) סמוך לביתו של יו"ר הבית היהודי השר דניאל הרשקוביץ, ובשכונות בירושלים כדוגמת גילה, קרית משה, הר נוף פסגת זאב וכן בגבעת מרדכי, שכונת מגוריו של יו"ר הסיעה, ח"כ זבולון אורלב.

במודעות מופיעות תמונותיהם של הרשקוביץ ואורלב תחת הכותרת: "ביבי הולך להאריך את ההקפאה". עוד נכתב במודעות: "גם הרשקוביץ שותף לדבר עקירה??? הרשקוביץ תצא בחוץ!!!". בתחתית המודעה מופיעה הדרישה למפלגה הדתית לאומית: "'הבית היהודי' חייבים להודיע מיד שיפרשו מהממשלה אם ההקפאה מוארכת".

ייתכן שהמודעות מיותרות, משום שסיעת "הבית היהודי" הודיעה כבר ביום ראשון שהיא לא תשב בממשלה במידה שההקפאה, חלקית או מלאה, תחודש. השר הרשקוביץ אמר אז, כי "סיעת 'הבית היהודי' מחזקת את ידי ראש הממשלה וקוראת להמשיך ולעמוד כנגד כל הלחצים".

יועץ התקשורת של השר דניאל הרשקוביץ, משה ענבר, אמר בתגובה להדבקת המודעות, כי "קשה להתייחס ברצינות לגורמי שוליים שכל עיסוקם בהדבקת מודעות. לא הם ילמדו אותנו על אהבת המולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully