וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ על ההקפאה: לא הוגן לתקוף המתנחלים

4.10.2010 / 10:47

נתניהו קרא לשרי הממשלה "להתאזר בסבלנות ולפעול באחריות ובקור רוח" כדי לאפשר את המשך המו"מ עם הפלסטינים ובמקביל "לשמור על ההתיישבות ביו"ש". לדבריו, למתנחלים "מגיע לחיות חיים נורמליים כמו לכל אזרח"

רויטרס

(צילום:רויטרס. עריכה:גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) למשבר אליו נקלע המו"מ הישיר בין ישראל לפלסטינים. בפתח ישיבת הממשלה השבועית בירושלים אמר נתניהו לשרים, כי "אנחנו בעיצומם של מגעים עם האמריקאים. אין צורך להכריז הכרזות, לחולל סערות ולהכחיש כל ידיעת סרק המתפרסמת בתקשורת. יש לנו עניין לקדם את התהליך המדיני. אני מציע להתאזר בסבלנות ולפעול באחריות, בקור רוח ובשקט, וזה מה שאנחנו עושים".

לדברי ראש הממשלה, "לפני חודש הפלסטינים נכנסו לשיחות ישירות איתנו, לאחר ביצוע מחוות מצדנו וההחלטה הקשה מכל שקיבלנו - להשהות את הבנייה ביו"ש. המתיישבים נמצאים תחת מתקפה לא צודקת. מגיע להם לחיות חיים נורמליים כמו לכל אזרח במדינת ישראל, וזו מדיניותנו. עמדנו במחויבות שלנו למרות כל הקשיים. קיימנו במלואה את ההתחייבות הלא פשוטה הזו. כעת יש לנו עניין להמשיך במו"מ לשלום".

בישיבת שרי הליכוד שהתקיימה לפני ישיבת הממשלה התייחס נתניהו לדיווחים, לפיהם בכוונתו לכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני לצורך דיון בערבויות שהציע נשיא ארה"ב ברק אובמה בתמורה להארכת הקפאת הבנייה בשטחים בחודשיים. נתניהו אמר לשרים כי בשלב זה אין מה להביא בפני הממשלה והקבינט, ו"כשיהיה מה להביא, נביא את זה. יש לנו אינטרס לשמור גם על ההתיישבות וגם על קיום השיחות, ולכן יש לשמור על דיסקרטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully