וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אירן יבקר בלבנון, ישראל תשלח אליו בלון

פנחס וולף

4.10.2010 / 11:14

בתגובה לכוונת הנשיא האירני אחמדינג'ד להשליך אבנים לעבר ישראל במהלך ביקורו בלבנון בחודש הבא, יוזם סגן השר איוב קרא מחאה מקורית: בזמן השלכת האבנים, יופרחו לעבר לבנון בלונים בצבעי כחול ולבן

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד צפוי לבקר בחודש הבא בלבנון, ולפי חלק מהדיווחים בכוונתו ליידות אבנים לעבר ישראל. אם הוא אכן יעשה זאת, עתיד הנשיא האירני להיתקל במחאה בסגנון כחול-לבן. לפי יוזמה של סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא (ליכוד), לעבר הגבול עם לבנון יופרחו מישראל בלונים בצבעי כחול ולבן.

על הבלונים יופיעו פסוקי מהתנ"ך, והם יופרחו בעת ש חמדינג'ד אבנים לעבר ישראל. לדברי קרא, "העולם כולו יעמוד ויראה, מי בא אחוז טירוף לרצוח ולחבל בסיכוי לפיוס בשיחות השלום ומי עומד בגאווה תוך שמירה על שפיות, רוח וערכים תוך חתירה לשלום. הצעירים בהתחלה רצו לזרוק אבנים נגדו, אבל את החושך נכבה באור ואת המסר הקיצוני נהדוף בתשובה אמיתית, כנה וישראלית".

סגן השר קרא לאחמדינג'ד לוותר על רעיון השלכת האבנים, ואמר כי "הוא רק יתבזה וימצא מולו ישראלים גאים ונחושים שיהפכו את הפרובוקציה שלו לפתטית וישימו אותו את מעשיו ללעג ולקלס. כהלום קרב וכמי ששכל את שני אחיי במערכות ישראל אני יודע רק משפט אחד אל מול הרוע הזה: 'נצח ישראל לא ישקר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully