וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה לאנוס צעירה במהלך סיור של השר

איילה חננאל

4.10.2010 / 8:32

השר מיכאל איתן הגיע אתמול לסיור במתחם התחנה המרכזית הישנה בת"א, ובמהלכו הוא שמע מאחד הבניינים במקום אישה הזועקת לעזרה. בעקבות זאת, פרצו שוטרים לדירה ועצרו גבר בחשד שאנס צעירה בת 20. לטענת המשטרה, בחקירתו הוא הודה כי תקף אותה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: איילה חננאל, עריכה: יאיר דניאל)

תושב מרכז הארץ נעצר הלילה (שני) בחשד שניסה לאנוס צעירה בת 20 בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. ניסיון האונס לכאורה נעשה במהלך סיור של השר מיכאל איתן בשכונת נווה שאנן בעיר. שוטרים שהבחינו בנעשה, בדירה ברחוב פין, עצרו את האיש. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

במסגרת סיורו, הגיע השר איתן לרחוב פין בדרום תל אביב. שוטרים ועיתונאים שנלוו לסיור הבחינו כי דלת הכניסה לאחד הבניינים נטרקה בחוזקה, ומאחוריה החלו לבקוע צעקות של אישה לעזרה. שני שוטרי יס"מ מיחידת לוינסקי רצו לעבר הדלת וניסו לפרוץ אותה. כל אותה העת המשיכה האישה לצעוק לעזרה, ואילו הגבר שהיה עמה בדירה צעק לעבר השוטרים: "אני לא נוגע בה".

כאשר הצליחו השוטרים לפרוץ את הדלת, הם גילו במסדרון הכניסה של בניין המגורים בחורה צעירה בשנות ה-20 לחייה, כשעליה חבלות. במקום נמצא גם הגבר החשוד בתקיפתה. הגבר נעצר ונלקח לתחנת המשטרה.

"תחושה של טרור"

במהלך חקירתה סיפרה הצעירה, כי החשוד דחף אותה אל תוך הבניין, טרק את הדלת והחל להכות אותה לאחר שסירבה לקיים עמו יחסי מין בתשלום. לטענת המשטרה, החשוד, אזרח ישראלי בשנות ה-40 לחייו, הודה בחקירתו בתקיפה, וטען כי ביצע את המעשה מאחר ששילם לצעירה 50 שקלים בתמורה לקיום יחסי מין ולאחר שהלכה ורכשה בעזרתם סמים, היא שבה למקום וסירבה למלא את חלקה בעסקה.

השר איתן, שהיה עד לאירוע, הוזמן לסיור על ידי ועד תושבי שכונות דרום תל אביב וחבר מועצת עיריית תל אביב שלמה מצלוואי. הסיור נערך כחלק ממאבק ועד תושבי שכונות דרום תל אביב נגד הזנחת האזור והפיכתו למוקד פשיעה. לטענתם ,"המסתננים מסודן וארתיראה השתלטו על השכונה ויצרו בה תחושה של טרור ופחד".

השר איתן אמר בתום הסיור כי "הדברים נראים אחרת שיוצאים לשטח ורואים את המציאות במו עינייך מאשר איך שהם נראים בירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully