וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת שלי: הקשיבו ברצינות לנאום ליברמן באו"ם

ד"ר חיים שיין

4.10.2010 / 7:56

כבר למעלה מ?20 שנה קבוצה קטנה של קוסמים, חלילנים המליניים ורבי?מג מלהטטים בחברה הישראלית. אם ישראל תוותר על שטחי ארץ ישראל, תסכים למדינה פלשתינית ותפרק את ההתנחלויות, ייכון שלום בינינו לבין שכנינו ויתקיים בנו חזון הנביאים לאחרית הימים - וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ.

בהשפעת הלהטוטנים?תועמלנים, אשר חלקם אוחזים גם במושכות התקשורת, מדינת ישראל ביצעה מהלכים מרחיקי לכת, הגם שלא היו מרחיקי ראות. מהלכים אלו כללו גירוש והריסת בתים של אלפי יהודים טובים שהפריחו שממות. אזרחי ישראל הושיטו יד לשלום - והיא בכל זאת נענתה במרחץ דמים. ראשי ממשלה ושרי ביטחון ישראליים הסכימו להיפרד מסלעי קיומנו, לחלק את ירושלים ולוותר על נכסים אסטרטגיים. הפלשתינים הבינו שמדובר במציאות פוליטית ישראלית חד?פעמית שלא תחזור על עצמה, אך הם שוב סירבו.

בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, הסכים בנאום בר אילן לעיקרון של שתי מדינות לשני עמים, עיקרון שרק לפני 20 שנה התגלגל במפלגות השמאל הקיצוני בישראל. כדי להראות נכונות לשלום נתניהו גם הסכים להקפיא את הבנייה בשטחי יהודה ושומרון למשך עשרה חודשים. אל הנכונות הישראלית לפשרות הצטרף לחץ אמריקני חסר תקדים, לחץ של ממשל המתגלה כבעל ידיים שמאליות, אך בכל זאת הוא המבקש להביא את הישראלים והפלשתינים להסדר על רקע כישלונותיו במקומות אחרים בעולם. ולמרות הכל, הפלשתינים בשלהם. הם לא מוכנים להתקדם לשום הסדר שבו יצטרכו להודות שמדינת ישראל היא הבית הלאומי של העם היהודי ולוותר על השיבה לשטחי רמת אביב ג', גבעת רם, אשקלון וקיבוצי השומר הצעיר.

זו בשורת האמת

הסירוב להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי מוכיח שוב כי ניתוח המציאות של הימין בישראל היה מציאותי וצודק (ובאמת שכבר נמאס להיות צודק). להנהגה הפלשתינית אין שום עניין לכרות ברית שלום עם ישראל והעם היהודי. כבר שנים רבות הפלשתינים מקדשים את חרבם ואנו משלמים את המחיר. מעשה הקוסמות של שטחים תמורת שלום הוכח בעליל כשטחים תמורת מלחמה. כל נכונות לסגת ולוותר רק מזמינים עוד לחץ, בעיקר מצד ידידים נואשים המבקשים להציג הישג בחזית הבינלאומית.

אשר על כן, דבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן היו אמת צרופה. ההבדל בין פוליטיקאי למדינאי הוא שפוליטיקאי אומר את מה שרוצים לשמוע ממנו ברגע נתון, ומדינאי אומר את האמת. אמת שהיא תמיד מעל הזמן והמקום. נאומו של ליברמן היה נאום של מדינאי ולא של פוליטיקאי. עקב התמרונים הפוליטיים המתוחכמים כרכנו חבל מעל הצוואר שלנו כבר יותר מפעם אחת.

חשוב מאוד שידידים ואויבים כאחד יפנימו שאזרחי מדינת ישראל אינם שפני ניסיונות של פוליטיקה גלובלית. לאחר השואה האיומה שכילתה שליש מעמנו ועוד עשרות אלפי קורבנות שהקרבנו במערכה על קיומנו, אין לנו הלוקסוס להמשיך ולהיות שפני ניסיון. אחריותם של מנהיגי ישראל היא אך ורק לאמת, אותה אמת המבטיחה את המשך קיומו של עם ישראל בארץ ישראל. גם אם האמת אינה נעימה, נשמעת במבטא רוסי כבד, בעיתוי לא נוח ובאווירה של שטנה, זו האמת. כל מי שבורח מבשורת האמת, היא תמיד תמשיך ותרדוף אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully