וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הרישוי לגלעד שליט: בוא לרענון נהיגה

אריאל נוי

4.10.2010 / 0:02

משפחתו של החייל החטוף נדהמה לקבל ממשרד הרישוי מכתב הממוען לגלעד, בו נאמר כי עליו להתייצב בתוך 6 חודשים להשתלמות רענון נהיגה. נעם שליט לוואלה! חדשות: "אפילו הם לא מפנימים שגלעד נמצא בעזה כל כך הרבה זמן"

מנפלאות הביורוקרטיה והאטימות הישראליות: בעוד משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט נאבקת לילות כימים כדי להזכיר לכולם שגלעד עדיין בשבי, נראה כי לפחות במשרדי הממשלה בישראל המסר ממאן לחלחל. לפני מספר ימים קיבלה משפחת שליט מכתב ממשרד הרישוי שהודפס לפני כשבועיים, הקורא לגלעד להתייצב להשתלמות רענון נהיגה.

נעם שליט אמר לוואלה! חדשות, כי "אנחנו נמצאים במאהל המחאה ולא מקבלים את המכתבים באופן סדיר. לפני כמה ימים קיבלנו מכתב שמיועד לגלעד, ובו הזמנה לביצוע השתלמות רענון נהיגה". לדברי נעם שליט, "המכתב הוא עוד תזכורת בשבילנו שהחיים נמשכים, וגלעד עדיין בעזה".

על פי תקנות משרד התחבורה, רשות הרישוי אמורה לזמן להשתלמויות רענון, נהגים שמאז הוציאו את רישיון הנהיגה שלהם חלפו חמש שנים. "אי ביצוע ההשתלמות בתוך שישה חודשים מיום הדפסת הודעה זו יגרור עיכוב חידוש רישיונך", מזהיר משרד התחבורה את גלעד שליט.

אוהד כנר, פעיל במטה המאבק של משפחת שליט, היה נסער במיוחד מהאירוניה הטראגית של נוסח המכתב: "שים לב לחלק המודגש המתריע מאי ציות למכתב, והחלק התחתון: 'אם יש סיבה סבירה המונעת ממך ביצוע ההשתלמות בפרק הזמן שנקבע, עליך להגיש בקשה מנומקת'. כל מלה נוספת מיותרת".

נעם שליט סיכם בצער: "אפילו המערכת הביורוקרטית לא יכולה להבין ולהכיל שגלעד נמצא בעזה כל כך הרבה זמן".

עדכון ראשון: 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully