וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב שירה בפלסטיני: זה לא היה בכוונה

4.10.2010 / 0:11

עז א-דין קוואזבה מחברון ניסה לעבור לישראל ונהרג בעימות עם כוח מג"ב. הלוחם שירה לעברו שוחרר למעצר בית לאחר ששחזר את התקרית. בחקירתו הוא הסביר: הפלסטיני ניסה למשוך את קנה הנשק שלי

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

חקירתו של לוחם משמר הגבול שירה אתמול לפנות בוקר (ראשון) בפלסטיני בירושלים הסתיימה, והוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים. גורמים המעורבים בחקירה סיפרו כי הלוחם טוען שהוא לא התכוון לירות בפלסטיני. במהלך השחזור שביצע היום הוא אף טען כי הפלסטיני ניסה למשוך את קנה הנשק שלו.

במכון לרפואה משפטית באבו כביר התקיימה בצהריים נתיחת גופתו של הפלסטיני שנהרג לפנות בוקר, עז א-דין קוואזבה. בנתיחה נכח ד"ר דני רוזין, כירורג מומחה מבית החולים תל השומר, כמשקיף מטעם משפחת ההרוג. ד"ר רוזין מסר כי סיבת המוות הייתה ירי מטווח קצר, אשר גרם למוות מיידי. ארגון "בצלם" טוען כי פתולוג פלסטיני היה אמור להשתתף גם הוא כמשקיף בנתיחה מטעם משפחת ההרוג, אולם הוא עוכב במשך מספר שעות במחסום קלנדיה, וכניסתו לישראל לא הותרה.

קוואזבה, בן 38, נשוי ואב לשישה המתגורר בכפר באזור חברון, נורה לפנות בוקר למוות על ידי שוטר מג"ב לאחר שניסה להסתנן לירושלים. מהמשטרה נמסר, כי התקרית פרצה כאשר 15 מסתננים פלסטינים ניסו לעבור את הגדר, מול הכפר עיסאוויה ליד ירושלים. המסתננים זוהו על ידי שוטר ולוחם משמר הגבול אשר סיירו באזור במסגרת פעילות מבצעית. השניים פתחו במרדף אחריהם משהבחינו בהם, סמוך לגבעה הצרפתית.

עוד נמסר, כי לוחם משמר הגבול השיג את אחד הפלסטינים, ובין השניים התפתח מאבק. לטענת הלוחם, הפלסטיני ניסה לחטוף את אקדחו, ותוך כדי כך נורתה ירייה. הפלסטיני נפצע אנושות, ולאחר מכן נקבע מותו.

עדכון ראשון: 21:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully