וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייק? גם פיקוד העורף מצטרף לפייסבוק

יהושע בריינר

3.10.2010 / 19:56

הפיקוד פתח בקמפיין חדש, בקריאה לאזרחים לבחור מרחבים מוגנים בבית ובעבודה ולהכינם לשעת חירום. במסגרת הקמפיין יושק גם עמוד ברשת החברתית פייסבוק. "המטרה היא לאפשר שיח ישיר ואינטראקטיבי של הציבור עם הפיקוד"

פיקוד העורף פתח היום (ראשון) במסע הסברה שנועד להגביר את עירנות האזרחים ולוודא שהם יהיו ערוכים לשעת חירום. מסע ההסברה כולל תשדירים בטלוויזיה וברדיו, באנרים באתרי אינטרנט ולראשונה גם עמוד ברשת החברתית "פייסבוק". בנוסף, בפיקוד מתכננים לשלוח איגרת לכל בית אב בישראל.

הקמפיין "להיות מוכנים, ליתר ביטחון" הוכן על ידי משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי, והוא יכלול הקמת דף פייסבוק שיאפשר "שיח ישיר ואינטראקטיבי של הציבור עם הפיקוד". בנוסף לקמפיין בפייסבוק יעלה גם קמפיין טלוויזיוני בשבע שפות. את הקמפיין תוביל השחקנית תיקי דיין, שתחזור לגלם את הדמות "תיקי" מהסדרה המיתולוגית "קרובים קרובים".

במרכזו של הקמפיין עומד השנה נושא בחירת המרחב המוגן והכנתו לשעת חירום. פיקוד העורף מדגיש כי על כל האזרחים להכין מרחב מוגן באשר הוא נמצא. "יש לבחור אותו בבית, במקום העבודה, ובכל מקום שבו אנו שוהים ולהכינו לשעת חירום", נמסר מהפיקוד.

זו השנה השלישית ברציפות בה עורך פיקוד העורף מסע הסברה, ובכוונתו להמשיך במסעות ההסברה גם בשנים הבאות. "הקמפיין השנתי מתוכנן מראש ואיננו מתקיים בהקשר של התראה או איום ספציפי, אלא כחלק מ-'אורח חיים' בו אנו מקיימים הכנה בסיסית לכל אתגר ולכל תרחיש אפשרי", אמרו בפיקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully