וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ב"פגע וברח": ישנתי בבית ורכבי נגנב

קובי מנדל

3.10.2010 / 17:45

אלברט דוידוב, החשוד כי דרס למוות את רוכב האופנוע יהודה מימון בקריית ים, טען בחקירתו כי לא נהג ברכב בשעת התאונה. לדבריו, הוא ישן בביתו באותה עת, ורכבו נגנב על יד אלמוני שדרס את רוכב האופנוע

בית משפט השלום בחיפה האריך הערב (ראשון) ביומיים את מעצרו של אלברט דוידוב, בן 25 מקריית ים, החשוד בגרימת מותו ברשלנות של יהודה מימון, רוכב אופנוע בן 34 משלומי. על פי החשד, דוידוב פגע במימון לאחר שחצה צומת באור אדום בצומת סביוני ים בקריית ים. מימון, שהיה בדרכו לעבודתו, נהרג במקום. בחקירתו טען דוידוב כי לא הוא זה שנהג ברכב. לדבריו, הוא ישן בביתו בעת התאונה, והרכב נגנב על ידי אלמוני שביצע התאונה.

ההרוג בתאונה, יהודה מימון, עבד כנהג חלוקה בחברת "תלמה" זה למעלה משנה והיה בדרכו למקום עבודתו הבוקר. חיים דרעי, חברו מילדות של מימון, סיפר לוואלה! חדשות כי "יהודה היה אדם משכמו ומעלה, שכולם בשלומי הכירו". הוא ציין כי מימון הותיר אחריו אישה, תינוק בן שלושה חודשים, פעוטה בת שנתיים וילד בן שמונה.

על פי החשד, הנהג הפוגע נמלט מזירת התאונה לאחר שפגע במימון. כאשר הגיעו שוטרים למקום, הם איתרו רכב פרטי העולה באש סמוך לאזור התאונה, אשר עונה לתיאור שהיה בידי השוטרים. בעל הרכב אותר ונחקר במשטרה. במקביל הוזעק למקום צוות כיבוי שהשתלט על האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully