וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהגי ההסעות גרמו ברשלנות למות בת ה-3

3.10.2010 / 14:00

לבית המשפט לתעבורה בירושלים הוגש כתב אישום נגד יוסי שיר, שי כראדי ויצחק סבאג בגין גרימת מותה ברשלנות של שולה סוורד בת ה-3 לפני כשנה. הפעוטה נדרסה על ידי רכב ההסעות בו נהג שיר

לבית המשפט לתעבורה בירושלים הוגש באחרונה כתב אישום נגד יוסי שיר, בן 52 ממעלה אדומים, שי כראדי ויצחק סבאג, תושבי ירושלים בני 35 ו-54, הנאשמים בגרימת מותה ברשלנות של ילדה בת שלוש לפני כשנה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד זהר גיאת מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני כשנה חתם כראדי על הסכם מול הרב יעקב סלונים, לפיו הוא יסיע את תלמידי אחד מגני חב"ד בבירה במהלך שנת הלימודים, וזאת למרות שלא היה בידו היתר להסעת תלמידים ורישיונו אף נשלל כחודש לפני כן.

כראדי וסבאג, שעבד עבורו, הסיעו את התלמידים אל הגן וממנו במהלך כחודשיים באמצעות שני כלי רכב מסחריים שבבעלות כראדי. במהלך חודש אוקטובר אשתקד, פנה סבאג אל שיר וביקש ממנו להחליפו בביצוע ההסעות ליום אחד.

לטענת הפרקליטות, שיר העלה לרכב עשר תלמידות בנות 3-7, והחל להסיען למרות שכלל לא הכיר את מסלול הנסיעה, לא הכיר את הבנות, לא הכיר את נקודות האיסוף הקבועות ולא נעזר בבצוע ההסעה במלווה או במבוגר אחר. סבאג הדריך את שיר כיצד להגיע לנקודות ההורדה השונות, אולם הוא הגיע לביתה של אחת התלמידות, שולה סוורד בת השלוש, בכיוון ההפוך, דבר שחייב אותה לחצות את הכביש אל ביתה.

מכתב האישום עולה עוד, כי אחיה בן ה-10 של הילדה, אברהם, המתין בפתח ביתו לרכב ההסעות כדי לאסוף אותה. שיר האיץ בו למהר ולחצות את הכביש ולקחת את אחותו מן הרכב. האח חצה את הכביש וניגש לדלת הרכב, אך סוורד סירבה לצאת מהרכב ועברה אל חלקו האחורי. אברהם עלה לרכב, לקח את אחותו וירד עימה למדרכה. השניים עמדו כשאברהם מחזיק בידה של שולה, והמתינו כדי לחצות את הכביש.

בשלב זה המשיך שיר בנסיעה, מבלי לוודא היכן נמצאים השניים. הוא לא הבחין ששולה עזבה את ידו של אחיה וחצתה את הכביש אל מול חזית הרכב. הוא פגע בה וגרם לה לפציעה אנושה. האח אברהם זעק לעזרה וקרא לשיר לעצור, אולם הוא לא הבחין בנעשה ועזב את המקום בנסיעה כשהוא מותיר את הילדה בת השלוש מוטלת מדממת על הכביש. עוברי אורח הזעיקו אמבולנס של מד"א, אולם מותה של הילדה נקבע במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully