וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לגבר שהתעלל מינית באשתו

קובי מנדל

3.10.2010 / 14:15

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר 15 שנות מאסר על תושב אזור השרון, שהורשע בביצוע מספר רב של עבירות מין באשתו. הבעל היכה אותה וביצע בה מעשי סדום. "הנאשם הפך את בת זוגו לכלי למימוש גחמותיו וסטיותיו המיניות"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) 15 שנות מאסר בפועל ועוד שנתיים על תנאי למשך שלוש שנים, על תושב אזור השרון שהורשע בביצוע מספר רב של עבירות מין באשתו. לפי כתב האישום, המעשים שיוחסו לבעל, בשנות ה-20 לחייו, כללו מעשה סדום, תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות, איומים והדחה בעדות.

המעשים שביצע הנאשם כלפי אשתו הגיעו לשיא בתקופה שבין יולי לנובמבר 2009. בתקופה זו, נהג, בין היתר, להכותה תוך שגרם לה לחבלות של ממש, לאיים עליה ולבצע בה מעשי סדום בניגוד לרצונה.

אב בית הדין השופט יוסף אלרון, אשר כתב את גזר הדין, קבע כי בפרק זמן זה המתלוננת חיה באווירת פחד וכפייה נוכח אלימותו הפיזית של הנאשם, ונאלצה, לא אחת, לקיים עמו יחסי מין חריגים, בניגוד לרצונה ובקשותיה.

עוד הוסיף השופט אלרון כי מדובר במקרה של עבירות מין בין החמורים שהובאו בפניו. בפסק הדין ציין השופט כי "הנאשם הפך את בת זוגו לכלי למימוש גחמותיו וסטיותיו המיניות, ולחפץ זמין בו עשה ככל העולה על רוחו. הנאשם לא בחל באמצעים ובדרכים לבזותה ולרמוס את כבודה עד עפר. אם לא די היה לה למתלוננת בתלאותיה עת חיה לצידו בטרם מעצרו, הרי שבמהלך משפטו, ישב מחויך בכל פה לנוכח עדותה בדבר מעשיו בגופה ובכבודה ונראה כי אין במילים די לבטא את הסלידה ממעשיו". כמו כן ציין כי הנאשם אינו זכאי לשום הקלה, מאחר ולא נטל אחריות על מעשיו או הביע חרטה כלשהי.

השופט הבהיר כי לחובת הנאשם יש לזקוף, בראש ובראשונה, את הפגיעה הנפשית הבלתי הפיכה שגרם למתלוננת, ממנה עודנה מתקשה להשתקם, כפי שעולה מהתסקיר בעניינה. השופט גם ציין בחומרה את ניסיונותיו של הנאשם לאיים על המתלוננת בזמן המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully