וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליפות בגולן: קרב היריות נגמר בשני פצועים

עידן אבני

3.10.2010 / 11:49

צעיר נפצע קשה וצעיר נוסף נפצע קל בקרב יריות ברמת הגולן. במשטרה חושדים כי התקרית פרצה על רקע רומנטי. בין העצורים: רב מוכר ממושב באזור

ויכוח בין משפחות של זוג צעירים מרמת הגולן הידרדר הבוקר (ראשון) לקרב יריות שמהלכו נפצע אדם אחד באורח קשה ואדם נוסף באורח קל. בני משפחתה של צעירה מהמושב נוב לא אהבו את הקשר בינה ובין צעיר בן 24 ממושב חיספין, שניהם מדרום רמת הגולן. מספר בני משפחה של הנערה קבעו פגישה עם הצעיר, על מנת להרתיעו ולדרוש ממנו לנתק את הקשר. הצעיר הגיע יחד עם חברו למפגש, שהתקיים בחלקת יער סמוכה לכניסה לנוב. כל המעורבים משתייכים למגזר הדתי בגולן.

מחקירה ראשונית עולה כי במהלך הפגישה התלהטו הרוחות והצעיר שלף את אקדחו. במקביל נשלף אקדח גם מן הצד השני, מה שהוביל לקרב יריות קצר שבסיומו נפצע אחד מבני המשפחה בשנות ה-20 לחייו באורח קשה בבטנו. הצעיר שעליו ביקשו לאיים, על פי החשד, נפצע גם הוא באורח קל מירי ברגלו.

הנפגע באורח קשה פונה לבית החולים פוריה בטבריה ואילו הנפגע באורח קל פונה לבית החולים זיו בצפת. משטרת הגולן שהוזעקה למקום עצרה את אביה של הנערה, גבר בשנות ה-60 לחייו ואת חתנו בן ה-20 וכן את חברו של הצעיר שהתרועע עמה. האב הוא רב מוכר ביישוב, והפצוע קשה הוא בנו.

דבורה בר, חברה בצוות החירום היישובי של מושב נוב, התייחסה לאירוע וסיפרה כי "הפעלנו את הצוות מיד. ההרגשה הכללית היא קשה מאוד. זה מפתיע שמגיעים לאלימות כזו". היא ציינה כי במושב לא ידועים פרטים על המקרה למעט למה שפורסם. "חלק מבני המשפחה עצורים ואחד מהם מאושפז ונותח. בינתיים עוד לא היה לנו שיח עם המשפחה אלא בעיקר בינינו. אני מניחה שבהמשך נדבר איתם וננסה להבין מה קרה", סיפרה בר.

ממשטרת מרחב הגליל נמסר כי האירוע נמצא עדיין בחקירה וכי השלושה יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully