וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצחי נהג המונית מאשדוד

3.10.2010 / 11:40

בית המשפט המחוזי גזר מאסר עולם על שלושת הפלסטינים שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון ברצח נהג המונית גרגורי רבינוביץ'. בכתב האישום נגד השלושה צוין כי הם רצחו את נהג המונית מאשדוד כנקמה

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה גזר היום (ראשון) מאסר עולם על מוחמד עודה, מוחמד חאלדי ואחמד אבו חנאני, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון ברצח נהג המונית גרגורי רבינוביץ' בגן יבנה במאי אשתקד.

מכתב האישום שהוגש נגד השלושה, פלסטינים מהשומרון, עולה כי הם נכנסו לישראל כדי לבצע שוד, עלו על מוניתו של רבינוביץ', ובמהלך הנסיעה החליטו לשדוד אותו. לאחר שתקפו אותו הם החליטו לרצוח אותו כנקמה על מות קרוב משפחה של אחד חאלדי - פעיל ג'יהאד איסלאמי בשם מוחמד אבו ג'חים, שנורה למוות על ידי צה"ל במהלך ניסיון לעצרו בפברואר 2007.

לפי כתב האישום, במהלך הנסיעה הם היכו את רבינוביץ', שדדו ממנו כ-800 שקלים ומכשיר טלפון סלולרי, ולאחר מכן קשרו את ידיו ורגליו והכניסו אותו לתא המטען של המונית. הם הסיעו את המונית בשביל עפר לנקודה מבודדת, תחבו חתיכת בד לפיו וחנקו אותו. הם כיסו את גופתו בענפים ובקרטון ונמלטו מהמקום.

משפחתו של רבינוביץ', בן 55 מאשדוד, הודיעה על היעדרותו כיממה לפני מציאת הגופה. בעקבות הדיווח החלו סריקות נרחבות שהובילו למציאת הגופה כשהיא כפותה וחבולה בשטח פתוח סמוך לגן יבנה. בסוף מאי אשתקד, בעקבות פעילות משותפת של השב"כ ושל שוטרי מרחב לכיש, נעצרו חאלדי ועודה, בני 22 מהכפר עראנה שבצפון השומרון. השניים הודו במהלך חקירתם כי חנקו למוות את רבינוביץ' על רקע לאומני. כשלושה חודשים לאחר מכן נעצר גם אבו חנאני. במסגרת הסדר הטיעון נמחק סעיף שוד שהיה בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully