וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני הסתנן לי-ם ונורה למוות ע"י שוטר

ניר יהב ואיילה חננאל

3.10.2010 / 6:58

פועל פלסטיני בן 38 נורה למוות על ידי שוטר מג”ב, לאחר שניסה להסתנן לבירה יחד עם עוד 15 פלסטינים נוספים. הלוחם השיג את הפלסטיני ובין השניים התפתח עימות, במהלכו נורתה הירייה

פועל פלסטיני נורה לפנות בוקר (ראשון) למוות על ידי שוטר מג"ב לאחר שניסה להסתנן לירושלים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי שמו של הפועל עז א-דין קוואזבה, בן 38, נשוי ואב לשישה המתגורר בכפר באזור חברון.

מהמשטרה נמסר כי התקרית פרצה כאשר קבוצה של 15 מסתננים פלסטינים ניסו לעבור את הגדר, מול הכפר עיסאוויה ליד ירושלים. המסתננים זוהו על ידי שוטר ולוחם משמר הגבול אשר סיירו באזור במסגרת פעילות מבצעית. השניים פתחו במרדף אחריהם משהבחינו בהם, סמוך לגבעה הצרפתית.

עוד נמסר, כי לוחם משמר הגבול השיג את אחד הפלסטינים, ובין השנים התפתח מאבק. לטענת הלוחם, הפלסטיני ניסה לחטוף את אקדחו, ותוך כך נורתה ירייה. הפלסטיני, נפצע אנושות ולאחר מכן נקבע מותו. כוחות משטרה ומג"ב במקום החלו בחקירת האירוע.

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) התייחס לתקרית ואמר כי "שוב יורים שוטרי ישראל ואנשי מג"ב בערבי והורגים אותו בדם קר. הפעם מדובר באב למשפחה מרובת ילדים שניסה להיכנס לירושלים כדי לחפש עבודה למחייתו. שוב נשמעה אותה טענה שקרית ואוטומטית שהפלסטיני ניסה לגנוב את נשקו של המג"בניק. האם גם הפעם יתייצב פיקוד המשטרה מאחורי השוטר ההורג והאם גם הוא יזכה למעמד של גיבור שהרג עוד ערבי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully