וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: רוכב אופנוע נהרג בקריית ים

קובי מנדל

3.10.2010 / 7:14

לאחר סוף שבוע קטלני בכבישים, השבוע נפתח במותו של רוכב אופנוע בן 36 בקריית ים, ככל הנראה בתאונת פגע וברח. הרכב הפוגע נמצא כשהוא בוער באש, ובעליו אותר. זהו ההרוג החמישי בתאונות מיום שישי

חשד לפגע וברח: רוכב אופנוע בן 36 נהרג הבוקר (ראשון), ככל הנראה לאחר שנפגע בתאונת פגע וברח בצומת סביוני ים בקריית ים. על פי החשד, רכב פרטי חצה את הצומת באור אדום ופגע ברוכב. נהג הרכב נמלט מזירת התאונה. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב.

המשטרה איתרה רכב פרטי העולה באש סמוך לאזור התאונה, אשר עונה לתיאור שהיה בידי השוטרים. בעל הרכב אותר ונחקר במשטרה. במקביל הוזעק למקום צוות כיבוי שהשתלט על האש. חוקר דליקות יבדוק נסיבות השריפה.

ארבעה הרוגים ביום אחד

היה זה סוף שבוע קטלני בכבישי ישראל, שקודם לתאונה גבה את חייהם של עוד ארבעה בני אדם בתאונות דרכים. ביום שישי, הולכת רגל בת 64 נהרגה מפגיעת אופנוע בספורטק בנהריה. האישה טיילה באזור הטיילת הדרומית של העיר יחד עם בעלה ונהרגה לנגד עיניו. רוכב האופנוע, נער בן 17, נפצע באורח קל ופונה על ידי מד"א לבית החולים בעיר. מחקירת נסיבות התאונה עולה שהולכת הרגל נהרגה בעת שצעדה במדרחוב של העיר אליו מותרת כניסה רק להולכי רגל. לפיכך, נסיעתו של רוכב האופנוע במקום הייתה בניגוד למותר. עם זאת, המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

מוקדם יותר ביום שישי, סמוך לניצנה, נהרג אדם אחד ושלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל לאחר שהרכב בו נסעו התהפך בכביש 10. צוותים של מגן דוד אדום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. קודם לכן, צעיר בן 25 נהרג, שני בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני ושישה נפצעו באורח קל בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 65 צפונית לצומת גולני. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו את הפצועים לבית החולים פוריה בטבריה.

בשעות הצהריים של אותו היום, נהרג תושב אחד מקיבוצי הגליל העליון, בן 23, בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב שאירעה בכביש 977 סמוך לקיבוץ כפר בלום שבגליל העליון. אישה נוספת נפצעה באורח בינוני בתאונה ושלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום מאזור ירדן שהגיעו למקום קבעו את מותו של האיש ופינו את הפצועים קל לבית החולים זיו בצפת. האישה שנפצעה באורח בינוני פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. משטרת מרחב הגליל פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

עדכון ראשון: 6:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully