וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון רצח בי-ם: צעיר חרדי נדקר, מצבו קשה

אריאל נוי

1.10.2010 / 0:05

שמחת ההקפות השניות פסחה על שכונת גאולה בבירה כשצעיר חרדי נדקר בירכו, איבד דם רב ופונה מחוסר הכרה ובמצב קשה לביה"ח. הרקע לאירוע כנראה פלילי

צעיר בן 20 נדקר ככל הנראה אמש (חמישי) בירכו ברחוב מנחם שבשכונת גאולה בירושלים. צוות מד"א ירושלים פינה אותו כשהוא מחוסר הכרה ובמצב קשה לבית החולים שערי צדק בעיר. שוטרי משטרת מחוז ירושלים פתחו בסריקות אחר החשודים בדקירה.

אהרון אדלר פרמדיק מד"א ירושלים סיפר לוואלה! חדשות על אירועי הערב. "הגענו למקום לאחר דיווח על בחור צעיר שנדקר. היתה שם המולה גדולה מאוד, בעיקר של סקרנים, והיה צריך סיוע משטרתי כדי לתת טיפול לפצוע", סיפר אדלר שהוסיף, "ראינו בחור מוטל על הרצפה מדמם, הוא היה מחוסר הכרה ומצבו היה קשה מאוד כי הוא איבד הרבה דם. ביצענו בו הנשמה ופינינו אותו לשערי צדק. בדרך ביקשנו שיכינו מנות דם ורופא ושיתכוננו להכניסו לחדר ניתוח".

אדלר סיפר שהרקע לתקרית איננו ברור וכן קיימת אי בהירות, נכון לשעה זו, לגבי האופן שבו נפצע הצעיר. "אנחנו לא יודעים אם זה היה ירי או דקירה", אמר, "יש חור כניסה בעכוז וחור גדול בפסגת הירך. תיאורטית זה יכול להיות ירייה אך אין לנו דרך לאשש את זה. עדי ראייה במקום אמרו לנו שזה דקירה אנחנו לא ראינו סכין".

הדקירה אירעה לאחר שבשעות הערב המוקדמות הוכה בחור חרדי בן 20 באותה השכונה. הרקע היה ככל הנראה סכסוך פרטי בין תושבים בשכונה. הוא טופל על ידי כונני "איחוד הצלה" כשהוא סובל מפגיעות ראש ובטן ופונה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם. לדברי עדי ראייה במקום מדובר על מריבה בין "נערי שוליים חרדים".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully