וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח בגליל: הבעל דקר את אשתו בשנתה

קובי מנדל

30.9.2010 / 18:46

על פי ממצאים ראשוניים מחקירת הרצח של נג'ואה אבראהים בכפר סמיע חושפים כי היא ובעלה היו מצויים בסכסוך ועברו להתגורר בנפרד. על פי החשד, מוניב דקר אף את בנו בן ה-16

נג'ואה אבראהים בת ה-41 שנרצחה אמש בסמיע על פי החשד בידי בעלה מוניב, הובאה הערב (חמישי) למנוחות בכפר הולדתה אבו סנאן בנוכחות רבים מתושבי הכפר, מורים מבית ספרה ואנשי חינוך רבים. משפחתה של נג'ואה, הסכימה שמשפחת הבעל תגיע להלווייתה.

בתוך כך, פרטים ראשונים מחקירת המשטרה מעלים כי בני הזוג עברו להתגורר בנפרד בעקבות סכסוך ביניהם. מוניב עבר להתגורר בקומה הראשונה בבית ונג'ואה בשנייה. על פי החשד, בליל הרצח, עלה מוניב עם סולם לקומה בה ישנה נג'ואה ודקר אותה. נג'ואה התעוררה וצעקה, ואז הגיע למקום בנם בן ה-16 של השניים וניסה להגן עליה תוך מאבק עם אביו ונפצע קל בידו. לאחר מכן, צעק האב כי בכוונתו להתאבד, ירד לקומה הראשונה ותלה את עצמו.

ראש מועצת כפר סמיע, נביה אסעד סיפר לוואלה! חדשות כי ביקר הבוקר יחד עם מנהיג העדה הדרוזית השייח' מואפק טריף בבתיהם של שתי המשפחות על מנת להביע תנחומים. "היא היתה מחנכת ומורה משכמה ומעלה והצטיינה ביחסי אנוש מעולים שהעניקה לתלמידים החריגים בבית הספר אותו ניהלה", סיפר ראש הכפר. "היא נתנה יחס מיוחד לכל תלמיד באופן אישי ולהורי התלמידים ושיתפה פעולה עם הרשות המקומית ועם ועד ההורים והמורים. גם המחלקה לחינוך מיוחד תמיד שיבחה עבודתה", הוסיף.

"היא נולדה בבית בו ינקה חינוך מילדותה", אמר אסעד. "אביה, סלאמן א-שיח, היה מנהל חטיבת הביניים באבו סנאן ולאחר מכן שימש כמפקח על החינוך המיוחד במחוז הצפון. הוא מת לפני כמה שנים". ראש המועצה התייחס גם לרצח עצמו ואמר כי האירוע טרגי. "אני מגנה את המעשה. גם משפחת הבעל היא משפחה מכובדת שהביעה צער על המעשה", אמר אסעד.

נג'ואה אבראהים נמצאה הלילה ללא רוח חיים בביתה בכפר סמיע שבגליל כאשר על גופה סימני דקירות רבים. במקום נמצא גם בעלה, בן 49 כשהוא תלוי וללא רוח חיים. צוות של מד"א קבע את מותם של השניים. אבראהים שימשה כמנהלת בית הספר "בסמה" לתלמידים חריגים הסובלים ממוגבלויות בכיסרא. מוניב שימש כאח במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בנהריה.

(עדכון ראשון: 12:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully