וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בבית קפה בקלנסווה: 2 הרוגים ו-3 פצועים

אריאל נוי ואיילה חננאל

30.9.2010 / 0:17

שני בני אדם נהרגו ושלושה נפצעו לאחר שנורו מרכב חולף כשישבו בבית קפה בקלנסווה. אחד ההרוגים הוא אחיו של ראש העיר. המשטרה פתחה בחיפושים אחר האחראי לחיסול

תקרית ירי בקלנסווה. שני בני אדם נהרגו ושלושה נפצעו אמש (רביעי) לאחר שנורו מרכב חולף בעת שישבו בבית קפה בעיר. ההרוגים הם סעדי חדיג'ה בן 53, אחיו של ראש עיריית קלנסווה, מוחמד חדיג'ה וכן ואסים נטור בן 35. שניהם תושבי קלנסווה. מצבם של שלושת הפצועים קל.

צוותים גדולים מד"א ירקון הוזעקו לזירה ופינו את הפצועים לבתי החולים מאיר בכפר סבא. הירי בוצע על ידי חמושים שהגיעו למקום ברכב, ופתחו באש לעבר קבוצת אנשים ששיחקו בקלפים. כוחות משטרה גדולים עשו את דרכם למקום, ופתחו בחקירת נסיבות הירי. בני משפחתו של חדיג'ה ויתר הנפגעים מתגודדים בשעה זו בסמוך לבית הקפה ומביעים צער ותדהמה מהמקרה.

מנהל תחנת מד"א בקלנסווה, חובש בכיר אחמד אבו-שאח, מסר לוואלה! חדשות כי הנפגעים היו מוטלים באזורים שונים בבית הקפה, וכי צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו של אחד הפצועים בזמן פינויו לבית החולים לניאדו בנתניה. לאחר מכן נקבע מותו של הפצוע השני.

אבו-שאח הוסיף כי "הוזעקנו למקום בעקבות ירי לעבר בית קפה בכביש הראשי. במקום היו חמישה נפגעים, אחד אנוש, אחד קשה ושלושה קל. ככל הנראה, הם שיחקו קלפים והפצועים היו מוטלים על הרצפה באזורים שונים בבית הקפה, לאחר שניסו להימלט". כאמור, מותם של השניים נקבע מספר דקות לאחר מכן.

עדכון ראשון: 23:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully